نکات خرید جامدادی
مهم ترین نکات خرید جامدادی که باید بدانید

قبل از خرید جامدادی باید نکات خرید جامدادی را بدانید. جامدادی نوعی کیف است و همانطور که از نام آن پیداست برای نگهداری انواع متفاوت مدادها، خودکارها و لوازم تحریر مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. این محصول به ‌عنوان یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین محصولات برای افراد محصل شناخته می‌شود و در هر سنی کاربردی است. این محصول به‌ عنوان یکی از بهترین های نوشت افزار تولید شده شناخته می‌شود. زیرا کار بسیاری از دانش ‌آموزان را برای نگهداری از انواع متفاوت مداد ها و خودکار ها را راحت‌تر کرده است. در حال‌ حاضر این محصولات در انواع گوناگون و متنوعی طراحی و تولید می‌شوند.

شما می‌توانید انواع جامدادی را با پارچه‌ های متفاوت، نحوه دوخت متفاوت، اندازه متفاوت و حتی طرح و رنگ متفاوت تهیه نمایید و از آن بهره ببرید. به‌ طور کلی انتخاب و خرید این محصول کار سختی نیست. شما تنها باید با توجه به نکات خرید جامدادی، به‌ دنبال بهترین و با کیفیت‌ترین محصول باشید.

blog20

بررسی انواع جامدادی از نظر جنس محصول

در پاراگراف های پیشین برای شما گفتیم که جامدادی چه محصولی است و چه ویژگی‌ هایی دارد. دو مورد از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دسته ‌بندی ‌های این محصول، شامل محصولات دخترانه و پسرانه می‌شود. بیایید ویژگی‌ های این محصولات را با یکدیگر بررسی کنیم.

جامدادی دخترانه

جامدادی دخترانه همانطور که از نام آن پیداست محصولی است که برای دختران طراحی و تولید شده است‌. به‌ طور کلی معمولاً رنگ و طراحی این محصولات است که تعیین می‌کند که یک جامدادی برای کدام جنسیت مناسب است. علاوه‌ بر این موضوع، برای تولید این محصولات ممکن است که از تم انیمیشن‌ های گوناگون مانند انیمیشن ‌های باربی، دختر توت‌فرنگی و … بهره گرفته شود. معمولاً محصولاتی که به رنگ صورتی و رنگ ‌های روشن هستند، به‌ عنوان محصولات دخترانه شناخته می‌شوند.

جامدادی پسرانه

جامدادی پسرانه نیز محصولی است که برای پسران طراحی شده است. این محصولات نیز درست مانند محصولات دخترانه با تم ‌های منحصر به‌ فرد و خاصی تولید شده‌اند و همین موضوع باعث شده تا این محصولات مختص جنسیت پسر باشند. برای مثال کیف‌ هایی که به رنگ آبی و رنگ‌ های تیره هستند و همچنین تم هایی مانند فوتبالیست ‌ها، ماشین ‌ها، ربات‌ها و … را دارند، جزو آن دسته از تم ‌هایی هستند که معمولاً برای محصولات پسرانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به ‌طور کلی شما با نگاه کردن به این محصولات، متوجه می‌شوید که کدام یک از آن‌ ها دخترانه و کدامیک پسرانه هستند. پس نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد. همچنین تنها تفاوت برخی از این محصولات در پارچه و رنگ استفاده ‌شده برای طراحی جامدادی خلاصه می‌شود. یعنی دخترانه یا پسرانه بودن محصولات نمی‌تواند تاثیری در کیفیت، نوع دوخت و طراحی این محصولات داشته باشد.
blog21

بررسی انواع این محصول از نظر پارچه

علاوه ‌بر دسته ‌بندی دخترانه و پسرانه، شما می‌توانید انواع متفاوت جامدادی را از نظر نوع پارچه استفاده‌ شده نیز دسته ‌بندی کنید. این محصول نوعی کیف کوچک است و به ‌همین دلیل می‌توان از پارچه‌ های گوناگون و متفاوتی برای طراحی و ساخت آن بهره برد. اجازه دهید در ادامه دو مورد از پرطرف‌دارترین انواع جنس‌ های این محصول را بررسی نماییم.

جامدادی نمدی

جامدادی نمدی همان ‌طور که از نامش پیداست از پارچه‌ای نمد تولید شده است. طراحی و دوخت این محصولات بسیار راحت و سریع می‌باشد و قیمت این محصولات نیز نسبتاً مقرون ‌به ‌صرفه است. پارچه‌ی نمد به واسطه ضخامت بالا نیازی به آستر ندارد و همچنین شکافته نیز نمی‌شود. این جامدادی ها می‌توانند به دو صورت دست ‌دوز یا چرخ ‌دوز تولید شوند در اختیار شما قرار بگیرند. به ‌طور کلی این محصولات مقرون ‌به‌ صرفه‌ترین و زیباترین محصولاتی هستند که می‌تواند به ‌عنوان کیف مخصوص لوازم‌التحریر مورد استفاده قرار بگیرند.

جامدادی چرمی

جامدادی چرمی به‌ عنوان یکی از شیک‌ترین و گران‌ قیمت‌ترین انواع این محصولات شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید یک جامدادی زیبا داشته باشید، قاعدتاً استفاده از محصولاتی که با چرم طبیعی ساخته‌ شده‌اند گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. البته شما می‌توانید این محصولات را با چرم مصنوعی نیز تهیه نمایید و از آن ‌ها بهره ببرید.

معمولاً این جامدادی ها به‌ همراه یک آستری خاص تولید می‌شوند تا کیفیت نهایی محصول به ‌طور کامل حفظ شود. اگر به‌ دنبال با دوام‌ترین، با کیفیت‌ترین، زیباترین و جالب‌ترین انواع محصول هستید، قاعدتاً جامدادی چرمی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این محصولات به واسطه ویژگی‌ های که دارند ضد آب نیز می‌باشند و همچنین شما می‌توانید به ‌راحتی در سریع‌ترین زمان ممکن نیز آن‌ ها را تمیز کنید.

blog22

بررسی انواع این محصول از نظر نوع طراحی

جالب اینجاست جامدادی ها از نظر نوع طراحی و نوع دوخت نیز در دسته ‌بندی‌ های گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند.

جامدادی رومیزی

ولی جامدادی رومیزی همان ‌طور که از نام آن پیداست جزو آن دسته از محصولاتی است که معمولا روی ‌میز تحریر قرار می‌گیرد و به شما کمک می‌کند تا دسترسی ساده و سریعی به انواع متفاوت مدادها و سایر لوازم‌التحریرها را داشته باشید. این محصولات معمولاً به‌ صورت یک لیوان بزرگ طراحی می‌شوند و شما می‌توانید انواع مختلف مدادها و خودکارها را درون آن بگذارید و در صورت نیاز در سریع‌ترین زمان ممکن این محصولات را بردارید و از آن‌ ها بهره ببرید. این محصولات می توانند به‌ صورت پلاستیکی، چوبی، نمدی، مقوایی و پارچه‌ای طراحی ‌شده باشند.

جامدادی کتابی

جامدادی کتابی همان ‌طور که از نام آن پیداست محصولی است که به‌ صورت تخت و به حالت کتاب طراحی می‌شود. این محصول به واسطه نوع طراحی که دارد، می‌تواند به ‌راحتی در کیف‌ های مدرسه قرار بگیرد و بدون هیچ ‌گونه مشکلی حمل شود. انواع متفاوت این محصولات می‌توانند به‌ صورت تک جیب یا چند جیب طراحی شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. ویژگی منحصر به ‌فرد این محصولات این است که دسترسی آسان و سریع به انواع متفاوت لوازم‌ التحریر را به شما می‌دهد. این محصولات معمولاً دارای کش هایی تعبیه شده‌ای هستند که شما می‌توانید مدادها و خودکار ها را در آن ها محکم کنید.

جامدادی فانتزی

جامدادی فانتزی همان ‌طور که از نام آن پیداست محصولی است که به ‌صورت کاملاً فانتزی طراحی ‌شده است. معمولاً برای طراحی این محصولات ویژگی‌ های ظاهری محصول بیش‌ از هر چیز دیگری مورد توجه قرار می‌گیرد. البته این‌ موضوع به این معنی نیست که این محصولات به ‌تنهایی فاکتور زیبایی دارند و به هیچ درد دیگری نمی‌خورند. اما معمولاً در کنار توجه به طراحی مناسب و دوخت با کیفیت، فاکتور زیبایی و استفاده از المان ‌های این‌ چنینی برای طراحی و ساخت این نوع جامدادی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این محصولات می‌توانند در هر اندازه و برای هر جنسیت و سنی طراحی و تولید شوند و مورد استفاده قرار بگیرند.

در حال حاضر با توجه به پیشرفته شدن علوم و فنون، انواع گوناگون و متفاوتی از نوشت‌ افزار ها به صورت فانتزی طراحی می‌شوند. این محصولات می‌توانند به دانش ‌آموزان کمک کنند تا با انرژی و علاقه بیشتری به درس ‌خواندن و نوشتن تکالیف بپردازند. پس اگر به‌ دنبال علاقه ‌مند کردن فرزندان به درس‌خواندن هستید، محصولات فانتزی گزینه مناسبی برای شما هستند.

blog23

جامدادی آکواریومی

اما های جامدادی اکواریومی محصولی نسبتاً جدید است که معمولاً با سبک مینی‌مال همخوانی دارد. این محصولات همان‌ طور که از نام آن پیداست با حالتی شیشه‌ای طراحی و تولید می‌شود. برخی از این محصولات به ‌صورت صددرصدی از طلق های پارچه‌ای شفاف تولید شده‌اند. اما برخی از آن ‌ها دارای بدنه‌ای مات با یک جیب شفاف می‌باشند. علاوه ‌بر راحتی مشاهده انواع مختلف خودکار ها و مداد ها از بیرون، این محصولات جذابیت بصری بسیار فوق‌العاده‌ای دارند. بسیاری از این محصولات با حالت هولوگرامی طراحی می‌شوند که در حال حاضر طرف‌داران بسیار زیادی دارد.

خرید عمده

اگر شما به ‌عنوان یک فروشنده لوازم‌التحریر فعالیت می‌کنید، می‌توانید با خرید عمده جامدادی انواع گوناگون و متفاوت این محصولات را تهیه نمایید و آن را به دست مشتریان برسانید. خرید عمده این محصول به شما کمک می‌کند تا با قیمت‌ های بسیار مقرون ‌به‌ صرفه محصول مورد نیاز خودتان بخرید و بعد آن را به ‌صورت خرده و با سود بسیار بالایی بفروشید.

هنگام خرید جامدادی به چه فاکتورهایی توجه داشته باشیم؟

بعد از بررسی انواع متفاوت این محصول حال بیایید با یکدیگر نکاتی را گوشزد کنیم که قبل‌ از خرید انواع متفاوت جامدادی، بهتر است که به آن ‌ها توجه داشته باشید.
moshahede mahsol

جنس جامدادی

مهم‌ترین فاکتوری که قبل ‌از خرید جامدادی باید مورد توجه قرار بگیرد، جنس محصول است. همان‌ طور که شما متوجه شدید، این محصولات با مواد اولیه گوناگون و متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند و بهتر است که شما به سراغ خرید محصولاتی بروید که قابل شستشو هستند تا بتوانید در فواصل زمانی کوتاه‌ مدت آن ‌ها را بشویید و از تمیزی آن‌ ها لذت ببرید.

اندازه جامدادی

از دیگر نکات خرید جامدادی می توان به اندازه جامدادی اشاره داشت. اندازه جامدادی از دیگر فاکتور هایی است که باید حتما مورد توجه قرار بگیرد. این محصولات باید طوری طراحی‌شده باشند تا علاوه ‌بر نگهداری از تمامی لوازم مورد نیاز شما، به‌ راحتی در کیف مدرسه جای بگیرند و فضای اضافه‌ای را اشغال نکنند. معمولاً استفاده از محصولات خوش ‌دوخت در این زمینه می‌تواند بسیار کمک ‌کننده باشد و راحتی در استفاده را برای شما به ارمغان بیاورد.

توجه به تعداد جیب‌ ها و محفظه ‌های جامدادی

انواع متفاوت جامدادی ها با تعداد جیب‌ ها و محفظه ‌های متفاوتی تولید می‌شوند. برخی از این محصولات تنها یک جیب اصلی دارند و برخی دیگر می‌توانند حتی تا ده ‌ها محفظه برای نگهداری از لوازم گوناگون را با خودشان به ‌همراه داشته باشند. شما باید با توجه به زمینه استفاده و همچنین نوع لوازم‌التحریری که از آن بهره می‌برید، به سراغ خرید انواع گوناگون و متفاوت از این محصولات باشید تا بتوانید در نهایت بهترین گزینه را برای خودتان تهیه نمایید. اگر فرد حساسی هستید و سازماندهی و بخش‌بندی برای شما بسیار مهم می‌باشد، بهتر است از محصولاتی بهره ببرید که جیب‌ های متنوع و گوناگونی دارند.

توجه به نحوه باز و بسته شدن جامدادی

انواع متفاوت جامدادی با طراحی ‌های گوناگونی وارد بازار می‌شوند. جامدادی ها می‌توانند با لولا، زیپ آهن‌ ربا، چسب، دکمه و … باز و بسته شوند. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید استفاده از کدام نوع این محصولات برای شما راحت‌تر می‌باشد. اگر فاکتور زیبایی برای شما مهم است؛ می‌توانید از محصولات که با بند یا دکمه باز و بسته می‌شوند بهره ببرید. اما اگر راحتی و سرعت آن استفاده برای شما مهم است، استفاده از محصولاتی که با زیپ باز و بسته می‌شوند انتخاب عاقلانه‌تری است. به ‌هر حال این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که استفاده از کدام گزینه برای شما کاربردی‌تر خواهد بود.

blog24

آخرین نکات خرید جامدادی

اگر به ‌دنبال انواع جامدادی زیبا، با کیفیت، متنوع و مقرون به‌ صرفه هستید، می‌توانید با توجه به نکات خرید جامدادی با مراجعه به فروشگاه هیس، محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید و آن را تهیه نمایید. در این فروشگاه انواع گوناگون و متفاوتی از محصولات در اختیار شما قرار دارند و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن با کیفیت‌ترین و بهترین محصولات را تهیه نمایید و از آن ‌ها بهره ببرید. فرقی نمی‌کند که شما به چه نوع جامدادی با چه ویژگی ‌های علاقه‌مند هستید، مطمئن باشید که می‌توانید در این فروشگاه محصول مورد نیاز خودتان را انتخاب نمایید و آن را خریداری کنید.
fail PDF