کاشت ناخن و 10 ابزار مورد نیاز آن
کاشت ناخن و 10 ابزار مورد نیاز آن

کاشت ناخن یکی از پرطرف‌دار ترین خدماتی است که در سالن‌ های زیبایی به مشتریان خانم ارائه می‌شود. به ‌همین دلیل در حال‌ حاضر افراد بسیار زیادی به ‌دنبال استفاده از خدمات آموزش کاشت ناخن هستند تا بتوانند از این طریق برای خودشان درآمد داشته باشند. برای خدمات ‌رسانی در زمینه کاشت ناخن درست مانند هر کار دیگری، شما به ابزارهای خاصی نیاز دارید. تهیه این ابزارها به شما کمک خواهد کرد تا روند کاشت را هر چه هنرمندانه‌تر و دقیق‌تر پیش ببرید. به‌ عنوان یک خدمات‌ دهنده متخصص و حرفه‌ای در زمینه کاری خود فعالیت داشته باشید. ما در ادامه قصد داریم بیشتر برای شما در رابطه با کلیت کاشت و ابزارهای مورد نیاز آن صحبت کنیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه بمانید.

استفاده از خدمات آموزش کاشت ناخن

خدمات مرتبط به آموزش کاشت ناخن خدماتی هستند که ممکن است در آموزشگاه‌ های گوناگونی به دوستداران و علاقمندان این هنر ارائه شود. شما برای اینکه بتوانید به یک ناخن کار حرفه‌ای تبدیل شوید، باید از بهترین خدمات آموزش بهره ببرید. در مرحله بعدی با تهیه ابزار کاشت ناخن روند کار برای شما راحت می‌شود. خوشبختانه با توجه به بازار کار مناسب خدمات کاشت، شما می‌توانید به ‌راحتی از تخصصی که کسب کرده‌اید بهره ببرید و به یک خدمات دهنده متخصص تبدیل شوید.

کاشت ناخن

در این مسیر شما علاوه ‌بر ابزار های مورد نیاز به تخصص، تجربه و نمونه کار نیز نیاز دارید. با تمرین کاشت ناخن نچرال، کاشت ناخن هلویی و انواع دیگر مدل کاشت ناخن، شما می‌توانید علاوه ‌بر تهیه یک ژورنال کار شخصی، تخصص و تجربه خود را نیز بالاتر ببرید.

بررسی انواع مدل کاشت ناخن

با توجه به نوع کاشتی که شما به ‌عنوان یک خدمات دهنده در نظر دارید، نیاز به ابزارهای گوناگون غیر قابل انکار است. برای مثال برای کاشت ناخن نچرال شما به ناخن مصنوعی و تیپ نیاز نخواهید داشت و می‌توانید روی ناخن خود مشتری روند کاشت را پیش ببرید. یا از طرف دیگر برای کاشت ناخن هلویی، به مواد خاص مواد کاشت خاصی نیاز خواهید داشت تا بتوانید به‌ خوبی نیاز مشتری را برطرف سازید. هر چقدر شما مواد اولیه متنوع‌تری را تهیه نماید، در ادامه می‌توانید راحت تر خدمات گوناگونی را به مشتریانتان ارائه دهید و دقیقاً مطابق خواست و سلیقه آن ‌ها خدمات رسانی داشته باشید.

ابزار کاشت ناخن

بررسی ابزار کاشت ناخن

همان‌ طور که پیش‌تر نیز برای شما گفتیم، شما برای کاشت ناخن، به ابزارهای گوناگون و متنوعی نیاز دارید. هر کدام از این ابزارها ویژگی‌ های خاصی دارند و برای انجام عملیات متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از برخی از این ابزارها کاملاً ضروری است اما برخی دیگر از آن ‌ها می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه شخصی شما تهیه شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. اگر می‌خواهید خدمات جامع و کاملی داشته باشید و به تمامی مشتریان خودتان خدمات ‌رسانی کنید، باید حتماً در زمینه تهیه انواع گوناگون و متفاوت ابزار کاشت ناخن تلاش کنید. بیایید با هم در ادامه به معرفی برخی از پرطرف‌دارترین و مهم‌ترین این ابزارها بپردازیم.

سوهان برقی

سوهان برقی پایه‌ای‌ترین ابزار کاشت ناخن می‌باشد که در تنوع زیادی به بازار عرضه شده ‌است. شما باید سعی کنید که با تهیه سوهان با کیفیت و همچنین سر سوهان های کاربردی، در زمینه کاشت خدمات تخصصی‌تری مشتریانتان ارائه دهید.

دستگاه یو وی

ابزار دیگر کاشت ناخن دستگاه یو وی می‌باشد که می‌تواند به شما کمک کند روند خشک شدن مواد و لاک ها روی ناخن را بهبود ببخشید. این دستگاه نیز درست مانند سوهان برقی برای هر نوع خدماتی در زمینه کاشت ناخن کاملاً ضروری می‌باشد.

ناخن ‌گیر

ناخن ‌گیر یکی از مهم‌ترین ابزارهای کاشت ناخن می‌باشد که قطعاً همه شما وظیفه آن را می‌دانید. ناخن گیر ها می‌توانند برای کوتاه کردن ناخن یا صاف کردن سر ناخن‌ ها مورد استفاده قرار بگیرند. به این موضوع توجه داشته باشید که ناخن‌گیرهایی که برای خدمات کاشت ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرند، با ناخن‌گیرهای معمولی که ما از آن ‌ها بهره می‌بریم، متفاوت هستند. ابزار دیگری که می‌تواند در کنار ناخن‌گیر به شما کمک کند با نام نیپر شناخته می‌شود. نیپر به شما کمک می‌کند تا در کنار کوتاه کردن ناخن با ناخن ‌گیر، پوست ‌هایی که اطراف ناخن ها رشد کرده‌اند را از بین ببرید تا بتوانید ظاهر خوب و منظمی به ناخن بدهید. شما باید هنگام کار با ناخن ‌گیر و نیپر ‌دقت بسیار زیادی داشته باشید.

blog55

ناخن مصنوعی، ناخن کاشت یا تیپ

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند به‌ عنوان ابزار کاشت ناخن شناخته شود، تیپ می‌باشد. البته افراد غیرمتخصص ممکن است این محصول را با نام ناخن مصنوعی نیز بشناسند. وظیفه تیپ بلند کردن قد ناخن می‌باشد و می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر ناخن مشتری را بلند کنید و مطابق با سلیقه او، روند کاشت را پیش ببرید. این محصول می‌تواند در رنگ‌ های سفید، بی‌رنگ و شیری در بازار وجود داشته باشد و برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد.

لاک و لاک ژل

از دیگر ابزارهای مهم کاشت ناخن، ما می‌توانیم به لاک و لاک ژل اشاره کنیم. در واقع شاید شما از مواد کاشت گوناگون و متفاوتی بهره ببرید اما در انتها نیاز دارید که برای ظاهرسازی زیباتر ناخن از لاک و لاک ژل استفاده کنید. لاک های معمولی لاک هایی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا با هزینه‌ های کمتری نیاز مشتری را برطرف کنید.

اما لاک ژل جزو آن دسته از محصولات خاص کاشت ناخن می‌باشد که با لاک معمولی تفاوت ‌های زیادی دارد. برای مثال لاک ژل تنها زیر دستگاه یو وی خشک می‌شود و دوام بسیار بیشتری دارد. علاوه ‌بر این موضوع، لاک ژل می‌تواند در تنوع رنگی بسیار بالایی در اختیار شما قرار داشته باشد. شما می‌توانید این محصولات را در رنگ‌ های ساده یا شاین اکلیلی تهیه نمایید و از آن ‌ها مطابق با سلیقه مشتری بهره ببرید. هر چه تنوع رنگی لاک ‌های شما بیشتر باشد، قاعدتاً می‌توانید در جذب مشتری موفق‌تر عمل کنید.

لاک ژل‌ ها در مواجهه با هوای آزاد به ‌راحتی خشک نمی‌شوند به‌ همین دلیل شما می‌توانید راحت‌تر با این محصولات روند طراحی روی ناخن مشتری پیش ببرید. در ادامه با استفاده از دستگاه یو وی، می توانید لاک ژل را خشک کنید. شما می‌توانید انواع متفاوت این محصولات در رنگ‌بندی ‌های گوناگون با قیمت‌ های مقرون‌ به ‌صرفه تهیه نمایید و از آن بهره ببرید.

blog56

مواد مخصوص کاشت چیست؟

علاوه‌ بر مواردی که ما پیشتر برای شما گفتیم، کاشت ناخن نیاز به مواد کاشت نیز دارد. در حال ‌حاضر مواد کاشت می‌توانند در انواع گوناگون و متفاوتی مورد استفاده قرار بگیرند. به ‌طور کلی این مواد می‌توانند در دو نوع پودر و ژل در اختیار شما قرار داشته باشند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نحوه کار خودتان به سراغ محصولات گوناگون و متنوعی در این زمینه بروید. علاوه ‌بر این موارد، محصولات دیگری مانند ضد قارچ‌ ها، پرایمر ها، تاپ شاین، بیس و … نیز جز آن دسته از محصولاتی هستند که باید هنگام کاشت ناخن مورد استفاده قرار بگیرند.

جمع‌بندی و آخرین سخن

با تهیه انواع باکیفیت‌ترین و بهترین ابزار کاشت ناخن، شما می‌توانید به ‌راحتی و بدون هیچ ‌گونه مشکلی به مشتریانتان خدمات رسانی داشته باشید. نکته مهمی که شما در این زمینه به آن دقت و توجه داشته باشید، خرید بهترین و باکیفیت‌ترین انواع محصولات در این زمینه می‌باشد. با خرید محصولات با کیفیت عالی درکنار پرداخت هزینه مقرون ‌به‌ صرفه، می‌توانید کیفیت خدمات رسانی و خودتان را بالاتر ببرید و به‌ عنوان یک خدمات دهنده متخصص شناخته شوید. برای خرید محصولات با کیفیت، به سراغ فروشنده معتبر بروید.