راهنمای خرید انواع ناخن مصنوعی
آشنایی با انواع ناخن مصنوعی

یکی از پرمصرف ترین انواع لوازم آرایشی و اکسسوری های خانم ها ناخن مصنوعی است. زیبایی برای هر خانمی مهم است اما زیباییی به صورت و پوست محدود نمی شود. زیبایی و تمیزی ناخن هم اهمیت زیادی دارد. برخی تمایل دارند از رنگ های شاد و زنده بر روی ناخن خود استفاده کنند و طرح های جذاب را بر روی ناخن های خود داشته باشند. برخی هم ترجیح می دهند از ناخن مصنوعی ساده و شیک استفاده کنند. این موارد کاملا سلیقه ای بوده و همه مدل های ناخن مصنوعی زیبایی خاص خود را دارند. اگر شما هم خانه دار هستید و دوست دارید همیشه ناخن های تمیز و مرتب داشته باشید با ما همراه باشید تا شما را با انواع ناخن مصنوعی بیشتر آشنا کنیم.

انواع مدل ناخن مصنوعی

در هنگام انتخاب و خرید ناخن مصنوعی باید به این موضوع دقت داشته باشید که ناخن مصنوعی مناسب ناخن های خود را خریداری نمایید. در هنگام خرید به سایز، جنس، طرح، رنگ و برند ناخن مصنوعی دقت کنید. ناخن های مصنوعی را با توجه به سلیقه و نوع ناخن های خود انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه شما را با انواع ناخن مصنوعی آشنا می کنیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید.

راهنمای خرید ناخن مصنوعی اکریلیک

اگر به دنبال ناخن قوی هستید که دیرتر بشکند ما به شما ناخن های مصنوعی که از ترکیب اکریلیک ساخته شده اند را پیشنهاد می کنیم. این مدل ناخن های مصنوعی به راحتی نمی شکند و برای بانوانی که زیاد با ناخن هایشان کار می کنند گزینه بسیار مناسبی است. پس اگر به دلیل کارهای خانه یا کار با کیبورد ناخن های شما میشکند توصیه ما به شما خرید و استفاده از ناخن مصنوعی اکریلیک می باشد. مواد تشکیل دهنده این مدل ناخن مصنوعی، مونومر، اکریلیک مایع، پلیمر و اکریلیک پودر شده، است. از جمله مزایای این مدل ناخن می توان به ارزان قیمت بودن آن اشاره داشت.

راهنمای خرید ناخن مصنوعی اکریلیک

راهنمای خرید ناخن مصنوعی ژله ای

ناخن های ژله ای نیز از دیگر مدل های ناخن مصنوعی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. برای ساخت این مدل ناخن نیز از اکریلیک استفاده می شود اما تفاوت آن با سایر مدل ها حالت ژله ای است که این مدل ناخن ها دارند و تا زمانی که در معرض اشعه فرابنفش قرار نگیرند سفت و سخت نمی شوند. این مدل ناخن ها از این جهت که به راحتی قابل حالت دادن است طرفداران بیشتری دارد.

اما اگر شما زیاد با دستانتان کار سنگین انجام می دهید و احتمال شکست ناخن هایتان وجود دارد پیشنهاد ما به شما خرید همان ناخن اکریلیک می باشد. زیرا مقاومت آن ها به مراتب بیشتر است و احتمال شکست آن ها کمتر می شود. ناخن مصنوعی ژله ای به دلیل اینکه به راحتی بر روی انگشتان شما حالت می گیرد و زیبایی و جلوه بیشتری به ناخن های شما می دهد.

راهنمای خرید ناخن مصنوعی ابریشمی

یک مدل دیگر ناخن مصنوعی هم وجود دارد که به ناخن مصنوعی ابریشمی معروف است. مواد تشکیل دهنده این مدل ناخن ها از ابریشم، فایبرگلاس و کاغذ می باشد. همانطور که از نام این ناخن مشخص است؛ ناخنی بسیار نازک و ابریشمی می باشد. اگر دوست دارید ناخن های شما طبیعی تر به نظر بیاید پس پیشنهاد ما به شما خرید و استفاده از ناخن مصنوعی ژله ای است. نازک بودن ناخن ها باعث شده تا از لحاظ ظاهری بین این دسته از ناخن‌ مصنوعی ها و ناخن طبیعی دست، تفاوت کمی وجود داشته باشد.

نکات مهم در انتخاب بهترین ناخن مصنوعی

اگر شما هم مثل من دوست دارید ناخن هایتان همیشه تمیز و مرتب باشد و نیاز به رسیدگی کمتری داشته باشد پیشنهاد ما به شما خرید و استفاده از ناخن مصنوعی است. اما در هنگام خرید باید به یک سری نکات نیز توجه داشته باشید تا از نتیجه نهایی خرید خود رضایت کامل داشته باشید. از جمله نکات خرید ناخن مصنوعی عبارتند از:

  • نکته مثبتی که می توان برای تمامی ناخن‌ مصنوعی ها دانست همین دوام و استقامت بالای آن هاست. همچنین شما می توانید به راحتی هر رنگی که دوست دارید لاک بزنید و زیبایی دستان خود لذت ببرید.
  • استفاده از ناخن مصنوعی نکات منفی هم دارد. از جمله هزینه نگهداری بالای آن و نحوه نگهداری و رسیدگی به آن ها را می توان نام برد.
  • احتمال دارد ناخن مصنوعی برای شما حساسیت زا باشد و حتی بر روی انگشتان شما قارچ بزند. پس بهتر است بار اول استفاده از ناخن مصنوعی در استفاده از آن بیشتر دقت کنید.
  • در نهایت باید گفت رسیدگی و مراقبت از ناخن ها فراموش نشود. برای مراقبت می توان به استفاده از روغن‌ کوتیکول اشاره داشت. این روغن به دلیل ترکیبات شیمیایی مفیدی که دارد می تواند از شکستگی ناخن‌های مصنوعی شما جلوگیری کند. ترک خوردن کوتیکول نیز ممکن است به عفونت قارچی ناخن منجر شود.

توصیه متخصصان پوست جهت استفاده از ناخن مصنوعی

با استفاده از ناخن مصنوعی می توانید ناخن هایی بلندتر و باریک تر و با استحکام بیشتری داشته باشید. اما خوب است بدانید که اگر ناخن های شما مشکلی داشته باشد و بخواهید برای پنهان کردن ایراد از ناخن های مصنوعی استفاده کنید مشکل بدتر می شود. کاشت و یا چسباندن ناخن بر روی ناخن های آسیب دیده ممکن است مشکلات زیادی را برای ناخن های شما بوجود آورد. یکی از عوامل بیماری زای ناخن نیز همین موضوع است.

توصیه متخصصان پوست جهت استفاده از ناخن مصنوعی

همچنین استفاده از ناخن های مصنوعی به دلیل سوهان کشی بیش از حد، ناخن های شما نازک تر و ضعیف تر می شود. به طور کلی مواد شیمیایی برای ناخن ها ضرر دارد حتی ممکن است این حساسیت به اطراف پوست شما نیز سرایت کند. پس اگر ناخن های حساسی دارید به شما استفاده از ناخن های مصنوعی پیشنهاد نمی شود.

اما ضررهایی که ناخن مصنوعی به ناخن و پوست اطراف ناخن شما وارد می کند تنها به این موارد ختم نمی شود. در زمانی که می خواهید ناخن مصنوعی را از روی ناخن های خود پاک کنید باید مقدار زیادی آستون بر روی ناخن های شما قرار بگیرد که آسیب زیادی به صدف ناخن شما وارد می کند. بنابراین اگر می خواهید از ناخن مصنوعی استفاده کنید باید به طور روزانه آن ها را تمیز کنید و به صورت سه هفته یکبار آن ها را ترمیم کنید. بنابراین اگر شما هم عاشق ناخن مصنوعی شده اید قبل از هر کاری چک کنید که ناخن های شما مشکل و یا بیماری نداشته باشد. بنابراین در هنگام استفاده از ناخن مصنوعی توجه به نکات زیر از اهمیت زیادی برخوردار است.

نحوه استفاده صحیح از انواع ناخن مصنوعی

زمانی که از ناخن مصنوعی ساده و بی رنگ استفاده کنید به راحتی می توانید رنگ و مدل دل خواه خود را به آن اضافه کنید. در ادامه نحوه استفاده از ناخن مصنوعی را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید یک ناخن زیبا و البته باکیفیت را داشته باشید.

  1. قبل از هر چیز سطح ناخن خود را به خوبی تمیز کنید. اگر از لاک استفاده کرده اید آن را پاک کنید و بعد ناخن های خود را بشویید. (این کار در ظرافت نهایی کار شما تاثیر زیادی دارد)
  2. خرید و استفاده از سایز مناسب ناخن مصنوعی را فراموش نکنید. باید سایز ناخنی را انتخاب کنید که متناسب با ناخن های شما باشد.
  3. در این مرحله باید ناخن مصنوعی را با استفاده از چسب مناسب ناخن بر روی آن قرار می دهیم. ( استفاده از یک قطره برای هر ناخن کفایت می کند.)
  4. برای اینکه ناخن های مصنوعی به درستی بر روی انگشتان شما قرار بگیرد 20 تا 30 ثانیه ناخن مصنوعی را روی ناخن های خود فشار دهید.

نکته: برای چسب کردن ناخن مصنوعی حتما از چسب مخصوص ناخن استفاده کنید و از چسب هایی مثل قطره ای یا مایع استفاده نکنید. این امر باعث می شود کیفیت و ظرافت کار شما کاهش یابد. همچنین این کار در دراز مدت به ناخن های شما آسیب وارد می کند.

قیمت انواع ناخن مصنوعی موجود در بازار چقدر است؟

قیمت انواع ناخن مصنوعی به عوامل متعددی از جمله نوع ناخن، جنس ناخن ها، برند انتخابی و همچنین نرخ دلار بستگی دارد. شما می توانید از فروشگاه آنلاین هیس ناخن مصنوعی مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید. برای خرید ناخن مصنوعی بر روی لینک زیر کلیک کنید. ما در فروشگاه هیس برای هر سلیقه و بودجه مالی محصول داریم. پس اگر قصد خرید تک یا عمده را دارید ما همیشه در کنار شما هستیم.