اکسسوری منزل چیست؟
اکسسوری منزل چیست؟

اکسسوری چیست و چه تفاوتی با لوازم منزل دارد؟

در این مقاله از مجله فروشگاه اینترنتی هیس قصد داریم تا به این دسته بندی از محصولات بپردازیم و ببینیم اکسسوری منزل شامل چه وسایلی میشن؟ چه تفاوتی با لوازم اصلی منزل دارند؟ و کلا از کجا باید خرید رو انجام بدیم؟ از قدیم ما خانم های ایرانی عاشق لوازم خونگی بودیم چون واقعا هم ظاهر قشنگی به خونه میداد و هم به راحتی خودمون کمک میکنه برای کارهای مثل آشپزی و … . اما مشکلی که هست اینه که لوازم خانگی کمی گرون هستند ولی یکسری محصولات هم هستند مثل اکسسوری ها منزل که هم کاربردی و هم با قیمت های خیلی پایین میشه خریداری کرد.

اکسسوری منزل چیست؟

یادتونه قدیما یه سری مغازه یا فروشگاه ها بودن بنام پلاسکو؟ الانم شاید باشن که کلی لوازم منزل پلاستیکی میفروختن؟ الان دیگه درحال حاضر لوازم کاربردی منزل اونم از نوع مدرنش اومده که خیلی کاربردی هستن و جنسشون از پلاستیک های مرغوب تولید میشه و قیمت پایینی هم دارند.

acseeori1

اکسسوری های منزل در دسته بندی های مختلفی مثل: لوازم آشپزخانه، لوازم کاربردی منزل، لوازم سرویس بهداشتی تولید میشن که واقعا دیگه مثل قدیم به چشم یه محصول پلاستیکی در مغازه های پلاسکو نمیشه بهشون نگاه کردن و انقلابی در زمینه تولید محصولات پلاستیکی مدرن هستند. از این رو به این محصولات کاربردی اکسسوری های منزل گفته میشه که در منزل بسیار کاربردی و مفید میتونن باشن.

moshahede mahsol

فرایند ساخت اکسسوری منزل:

در حال حاضر این محصولات در دسته بندی های مختلف با توجه به نیازهای مردم در موارد مختلف در حال تولید هستند که صنعت تولید آن در کشور های چین، ترکیه و حتی ایران خودمون به تازگی شروع شده. مزایای استفاده از این محصولات قیمت های کم و به صرفه انهاست و ظاهرهای جلب توجه کنند شون که باعث شده تا طرفدارهای زیادی از دسته بندی خانم های خانه دار رو به خودشون اختصاص بدن.

acseeori3

لوازم آشپزخانه:

یکی از عمده وسایل کاربردی اکسسوری منزل دسته بندی لوازم آشپزخانه اون هست که با کاربردهای زیاد و ظاهر جذاب مثل: اسکاچ، نظم دهنده، جاروغنی،جای قاشق و چنگال و … تولید شدند. که واقعا میتونن داخل آشپزخانه به عنوان یک اکسسوری منزل برای خودشون حرفی برای گفتن داشته باشن. کیفیت این مدل محصولات باعث میشه که مدرن و کاربردی دیده بشن و به نظر من برای هر آشپزخونه ای لازم هست.

acseeori4

فروش اکسسوری منزل:

با توجه به اینکه در حال حاضر 90% تامین این دسته از محصولات بصورت وارداتی هستند میتونید از یک واردت کنند که در زمانه فروش اکسسوری منزل فعالیت میکنند. محصولات مورد نظر رو مشاهده و خرید کنید که پبدا کردنشون هم خیلی سخت نیست. با یک سرچ ساده در گوگل (خرید اکسسوری منزل و یا خرید اینترنتی اکسسوری منزل) به راحتی میتونید فروشگاه های اکسسوری منزل رو پیدا کنید. که بصورت اینترنتی دارن این اکسسوری های مدرن و جذاب منزل رو میفروشند.

moshahede mahsol

لوازم کاربردی منزل:

در دسته بندی این محصولات خاص یکسری لوازم کاربردی منزل هم هست مثل: جعبه قرص، کیسه وکاور، دستمال و حوله دست، لوازم نظافت که واقعا با ظاهر های فانتزی و جذابی که دارن دلو میبره. یه نکته ای که هست این محصولات واقعا با کیفیت عالی و نمونه های خاصی تولید میشن.

لوازم سرویس بهداشتی:

امروزه خیلی از ما به فکر این هستیم که ظاهره سرویس بهداشتی خودمون کمی تغییر بدیم حالا چه توالت و چه حمام هر دو میتونه مهم باشه حتی در زمان خرید جهیزیه یکی از وسایل مهم و مورد نیاز لوازم سرویس بهداشتی مثل: جاصابونی، جامسواکی،سوهان پا و کلی لوازم کاربردی بهداشتی هست که واقعا جزو واجبات هست و باید خریداری بشه پس چه بهتر که بیایمو کمی مدرن ترشون بخریم.

بیشترین مصرف:

با توجه به آماری که گرفته شده بیشترین مصرف لوازم اکسسوری منزل شیراز در نظر گرفته شده که اون هم فکر کنیم به دلیل نزدیک بودن این شهر به نقاط مرزی و بندرگاه ها هست. به عنوان مثال یکی از فروشگاه هایی که دقیقا در شهر شیراز هم در حال فعالیت هست فروشگاه هیس هست که این زمینه اکسسوری منزل نیز در کنار تمامی محصولات فانتزی که داره داره قوی کار میکنه و واقعا قیمت هاشون مناسب هست.

acseeori5

فروشگاه اکسسوری منزل تهران:

برای کسانی که در تهران زندگی میکنند و علاقه زیادی که تهیه این محصول دارند پیشنهاد میشه برای خرید این محصولات به بازار بزرگ و فروشگاه اکسسوری منزل تهران مراجعه کنند تا به راحتی خرید خودشون رو انجام بد، اما با توجه به اینکه محیط شلوغی هست منطقه بازار بزرگ توصیه میشه از روش های اینترنتی برای خرید لوازم منزل خودتون استفاده کنید.

fail PDF