زاهنمای خرید کلیپس موی سر
راهنمای جامع انتخاب کلیپس مو سر و انواع آن

راهنمای خرید کلیپس مو

کلیپس مو چیست و چه مزایایی دارد؟ نحوه استفاده از کلیپس به چه صورت است؟ گیره های مو چند نوع است و چه گیره مویی برای موهای شما مناسب است؟ در هنگام خرید گیره مو چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی پرسش های مختلف در رابطه با گیره مو بپردازیم و راهنمای جامع و کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. لطفا تا انتهای این مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع کلیپس مو با ما همراه باشید.


جهت بازدید از محصولات لوازم آرایشی فروشگاه هیس کلیک کنید.


معرفی کلیپس مو و مزایای آن

کلیپس مو یا گیره مو یکی از اکسسوری های پر طرفدار برای خانم های جوان به حساب می آید. بیشتر خانم هایی که موهای بلندی دارند از گیره مو و کلیپس استفاده می کنند. کلیپس نوعی گیره پلاستیکی یا فلزی برای مو است که برای بستن و نگه داشتن موهای بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. کلیپس ها مجهز به یک فنر قوی و دهانه شانه ای شکل هستند. روش های متنوع و گوناگونی برای مهار کردن و بستن مو های بلند وجود دارد اما یکی از آسان ترین روش برای این کار، استفاده از گیره مو است.

کلیپس و گیره مو می تواند در سریع ترین زمان ممکن به موهای شما فرم و حالت دهد. همانطور که می دانیم حین انجام فعالیت ها و تمرینات ورزشی، بستن و باز کردن مرتب موهای بلند می تواند بسیار دردسر ساز باشد. کلیپس به شما این امکان را خواهد داد که به آسانی موهای بلند خود را در حین فعالیت های مختلف و تمرینات ورزشی مدیریت کنید و از باز شدن ناگهانی موهای خود جلوگیری کنید. رنگ بندی و طرح های مختلف کلیپس و گیره های مو کار را برای ست کردن و همرنگ کردن پوشش فراهم می کند.

انواع مختلف کلیپس و گیره مو

کلیپس های مو انواع مختلفی دارند و از تنوع زیادی برخوردار هستند. هر یک از کلیپس ها و گیره های مو کاربرد های مختلفی داشته و برای مدل موی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه قصد داریم به معرفی انواع مختلف کلیپس مو، کلیپس فلزی و گیره های مختلف مو بپردازیم.

کلیپس مو شانه سر

این نوع از کلیپس ها در سایز بندی های مختلف تولید و عرضه می شود. گیره شانه سر در داخل مو فرو رفته و در جای خود محکم می شود. سایز های بزرگتر معمولا برای موهای کلفت تر بهترین گزینه هستند. با استفاده از کلیپس مو شانه سر به راحتی می توانید مدل موهای خود را به صورت شینیون دربیاورید.

image

گیره سنجاق مو

این نوع از گیره های مو فلزی هستند. شکل ظاهری گیره سنجاق مو به گونه ای است که یک طرف آن بسته و طرف دیگر آن باز است. گیره های سنجاق مو در طرح ها و رنگبندی های مختلف وجود دارد. برخی از گیره های سنجاق مو به صورت ساده و برخی دیگر به صورت تزئینی در اکثر فروشگاه ها موجود است. بنابراین در صورتی که علاقه مند باشید می توانید گیره های همرنگ با موی خودتان را تهیه کنید و از نمایان شدن گیره در بین موهای خودتان جلوگیری کنید. در غیر این صورت می توانید از گیره هایی که شامل طرح های رنگارنگ و گل گلی است، استفاده نمائید. مدل موهای مناسب برای گیره های سنجاق مو می تواند مدل های رسمی شینیون یا مدل موی خرگوشی باشد.

etelaie postnew

گیره سر انبری

این نوع از کلیپس های مو برای جمع کردن و محکم کردن مو در قسمت های مختلف سر مورد استفاده قرار میگیرند. با استفاده از این کلیپس به راحتی می توانید مدل مو های خود را به صورت مدل موی دم اسبی در بیاورید. همچنین در صورتی که مدل موهای شما چتری باشد می توانید با گیره سر انبری موهای خود را ببندید و از پخش شدن موهایتان به سوی چشم ها و صورتتان جلوگیری کنید.

کلیپس های نوع تل

تل یکی از پرطرفدارترین گیره های سر به حساب می آید. کلیپس های مو از نوع تل از قدیم الایام تا کنون دمده نشده اند و همچنان در بازارها و فروشگاه های مختلف به وضوح به چشم می خورند. به همین دلیل تل در رنگ ها و سایزبندی های مختلف وجود داشته و برای انواع مختلف مدل مو قابل استفاده می باشد. تل ها نسبت به گیره های مختلف مو ارزان قیمت هستند و از قیمت معقولانه تری برخوردارند.

نکات مهم و قابل توجه هنگام خرید

قیمت کلیپس مو

یکی از مهمترین نکات خرید کلیپس بررسی قیمت آن محصول است. به هنگام خرید گیره مو توصیه می شود در ابتدا میزان بودجه برای خرید کلیپس را در نظر بگیرید.

image 1

کلیپس مو زنانه برند محصول

برندهای مختلفی در زمینه تولید و عرضه گیره مو مشغول به فعالیت هستند. در ادامه لیستی از برترین برندهای تولید کننده گیره مو را برای شما معرفی می کنیم.

  • کلیپس زنانه آنجل
  • کلیپس زنانه زایا
  • کلیپس زنانه اسلیمی
  • کلیپس زنانه lovely
  • کلیپس زنانه گلوریا لند
  • کلیپس زنانه بازرگانی میلادی

جنس

بسته به میزان بودجه ای که برای خرید کلیپس مشخص کرده اید می توانید نسبت به خرید هر یک از دو مدل نشکن و ساده گیره مو اقدام کنید. کلیپس فلزی نسبت به کلیپس پلاستیکی بسیار با دوام است. اگر بودجه شما برای خرید کلیپس کافی است کلیپس فلزی را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

اندازه

یکی دیگر از نکات قابل توجه به هنگام خرید گیره مو، بررسی اندازه آن است. کلیپس هایی با سایز بزرگ تر برای موهای حجیم و پرپشت گزینه مناسب تری است.

سفارش و خرید آنلاین

جهت سفارش انواع کلیپس و گیره مو هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید. راهنمای مربوط به سفارش آنلاین کلیپس های مختلف مو در سایت قرار داده شده است. در صورت داشتن هر گونه سوال برای سفارش تماس بگیرید. در لیست فروش ما می توانید انواع مختلف از کلیپس های مو را مشاهده کنید. اطلاعات کامل در مورد قیمت هر یک از نمونه های موجود، درج شده است. در صورت داشتن هر گونه سوال برای خرید و سفارش آنلاین انواع کلیپس مو می توانید با ما در تماس باشید.

image 3