مدل موی کوتاه زنانه 2024
مدل موی کوتاه زنانه 2024

مدل موی کوتاه زنانه 2024 که با بیش از 20 مدل در این مقاله از هیس قرار هست بهش بپردازیم. مدل‌های موی کوتاه که شما یا آنها را دوست دارید یا از آنها متنفر هستید یا از آنها می‌ترسید. هرگز نترس، این راهنما به شما کمک می‌کند تا بفهمید کدام سبک‌های کوتاه ارزش برش را دارند. در صورتی که به دنبال تغییر ظاهر خود در سال 2024 هستید و چیزی را انتخاب می‌کنید که کمی سخت‌تر باشد، چرا هیچ یک از این سبک‌های باحال رو نباید در نظر بگیرید؟ ایجاد یک تغییر قابل توجه در موهایتان می‌تواند سرگرم‌کننده و نیرومند باشد پس بیا در تا با هم دیگه در گروه مو کوتاه ها قدم بزنیم ببینیم چه خبره.


جهت بازدید از از انواع لوازم آرایشی فروشگاه اینترنتی هیس کلیک کنید.


model moei 1

چگونه موهای کوتاه خود را حالت دهیم؟

یه نکته اینکه چون موهای شما کوتاه است به این معنی نیست که نمی‌توانید به آن ها مدل دهید. راه‌های زیادی برای آرایش و زیبا سازی موهایتان وجود دارد. به عنوان مثال مدل باب رو در نظر بگیرید. اگر موی شما کاملاً کوتاه نیست، اما مدل باب یک سبک کوتاه و ساده ​​است که گزینه‌های زیادی دارد. اگر مدل کوتاه لایه لایه دوست دارید، می‌توانید با اتوهای فر، چند فر اضافه کنید و موج‌ های شل و زیبا ایجاد کنید. لایه‌های فر این مزیت را دارند که به فرم صورت شما قد و حجم بیشتری می‌دهند، مخصوصاً برای افرادی که گونه‌های برجسته دارند، جذاب تر است.

model moie 2

در صورتی که ترجیح می‌دهید استایل کوتاه و براقی داشته باشید، می‌توانید از ژل استفاده کنید و موهای خود را با برس یا اتو مو صاف کنید. آن را با یک سرم براق تماما بپوشانید و یک استایل کوتاه و براق که جذاب و شیک خواهید شد. موهای کوتاه مدل های زیادی دارد و تقریباً برای هر فرم صورت و نوع مویی قابل استفاده هستند. واقعا چرا چند ساعت از برنامه صبحگاهی خودمان را باید برای اصلاح و آرایش موها اختصاص دهیم که از زندگی و کارمان هم عقب بمانیم؟ در حالی که موهای کوتاه می‌تواند بدونه هیچگونه تغییر در مرتب سازی و اصلاحشون، با کمی فکر و مشورت حرفه‌ای با آرایشگر خود، مدل موی زیباتر و بهتری داشته باشیم.

بهترین ایده مدل دادن برای موهای صاف و کوتاه کدام است؟

موهای کوتاه صاف را می‌توان سیخ سیخی یا ژولید درست کرد تا شکل‌ها و ظاهرهای متفاوتی داشته باشد. مدل پیکسی کلاسیک نمونه کاملی از مدل موی کوتاه و صاف است. با یک ژل یا موس حجم دهنده می‌توانید به جدا شدن موهای خود کمک کنید تا در ریشه حرکت و بلند شوند. پیکسی را می‌توان لخت و با لایه‌های بلندتر براق پوشاند که حسی زنانه به آن اضافه شود. از آنجایی که موهای صاف فاقد بافت و خمیدگی هستند، همیشه می‌توانید برای جذاب تر کردن موها به رنگ مو تکیه کنید. بهترین بخش این است که موها کوتاه نگه داشته می‌شوند، اگر تصمیم به استفاده از سایه‌های پلاتینیوم یا اضافه کردن تکه‌های رنگ چند بعدی داشته باشید، هرگز با خطر آسیب بیش از حد مواجهه نخواهید شد.

moshahede mahsol

مدل موی کوتاه بلوند تیره با ریشه های تیره:

در صورتی که می خواهید کمی لبه به موهای کوتاه خود اضافه کنید. بهتر است این کار را با قسمت های نوک تیز یا ریشه های تیره انجام ندهید. هر دوی این مدل رنگ ها و ظاهرها می توانند به یک استایل موی کوتاه دیگر تبدیل شوند. هنگامی که به جای تکنیک، به محصولات آرایشی و رنگ مو تکیه می کنید، ایجاد تمام ظاهرهای مختلف با موهای کوتاه آسان‌تر می شود.

model mohaie 4

مدل موی کوتاه بلوند ریشه دار:

اگر آماده هستید تا تابستان امسال رو با موی کوتاه بیایید بیرون، ما گزینه‌هایی برای مدل موی زیبا و مدل‌هایی داریم که به دنبال آن هستید. با توجه به تقاضای بالای خانم ها این روزها، قابل درک است که چرا زنان به دنبال یک مدل موی آسان برای موهای کوتاه هستند. فرقی نمی‌کند به مدل پیکسی، باب، مخروطی یا نوع دیگری از مدل ها فکر می‌کنید، می‌توانید با چتری یا اضافه کردن فر به مدل موهایتان، جذابیت بیشتری داشته باشید. راه‌های زیادی برای کوتاه کردن مو وجود دارد که شما هنوز اون ها رو انجام ندادید.

model mohaie 5

رنگ پلاتین روی مدل موی کوتاه:

اگر تار موهای شما نازک است، مطمئناً گزینه های زیادی را برای بهترین مدل موی کوتاه برای موهای نازک موجود هستند. با این حال، شرط می‌بندم که شما می‌توانید مدل هایی که در تصاویر زیر می‌بینید را برای کوتاهی انتخاب کنید. برش های متعددی وجود دارد که می تواند موهای نازک شما را تنها با کشیدن یک قیچی به ظاهر جادویی حجم دهد. نه تنها بافتی که به مدل مویتان اضافه شده حجم بیشتری خواهید داشت، بلکه آن را به شکلی که فکر نمی‌کردید تغییر دهد. بنابراین در هنگام انتخاب مدل کوتاهی به آرایشگرتان هم دقت داشته باشید.

model mohaie 6

مدل موی پیکسی بلند لایه ای

پیکسی های لایه بلند می توانند بسیار سرگرم کننده باشند. این مدل را تقریباً هر کسی، چه جوان و چه پیر می‌تواند استفاده کند. از آرایشگر خود بخواهید چند لایه نرم اضافه کند و موها را با اسپری مو به عقب برگرداند. در صورتی که آماده هستید که قلم موی گرد را کنار بگذارید و ساعت‌ها برای مدل موی بلند خود را طراحی کنید، ممکن است متوجه شوید که یک مدل بلند و لایه‌دار پیکسی می‌تواند رهایی بخش و همچنان زنانه باشد. این سبک ها ممکن است به شما انگیزه دهند که به سالن بروید و نسخه کاملاً جدیدی از موهای خود را داشته باشید! کدام مدل موی کوتاه را دوست دارید؟

model mohaie 7

مدل موی کوتاه با چتری

در صورتی که می‌خواهید موهای کوتاه و شیک و چتری داشته باشید، این مدل پیکسی زیبا و جاودانه گزینه‌ای عالی است. اضافه شدن چتری ها زیبایی خاصی به چهره شما می بخشد واقعا توجه را به چشم های شما جلب می کند. این یک مدل سرگرم کننده است که عالی به نظر می رسد حتی در صورتی که تصمیم دارید از گزینه چتری چشم پوشی کنید. راحتی در نگهداری، درک اینکه چرا یکی از بهترین ایده های مدل مو برای موهای کوتاه است را ساده تر می‌کند.

model moie 2022

لونگ پیکسی به عقب برگشته

خوابوندن یک پیکسی به پشت راهی جذاب برای تنوع بخشیدن به روال استایل شماست. این مدل مو جدا از این می‌تواند یک ظاهری بسیار فریبنده و جذاب به شما بدهد و به خوبی با هر لباسی ست می شود. چه یک پیاده روی معمولی با یک دوست، یک شب بیرون رفتن یا قرار ملاقات، مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین چیز این است که این مدل مو امکان سفارشی سازی های مختلف را فراهم می کند. به این معنی که می توانید فردیت را اضافه کنید و شخصیت را به این سبک ساده نزدیک کنید.

model moie 2022 1

نکته آرایش: قبل از شروع به حالت دادن، موهای خود را با یک نرم کننده، صاف کننده طراحی شده برای حالت دادن به موها آماده کنید. در حالی که موهایتان مرطوب است، مقداری فوم بافت‌دهنده بمالید و سپس با سشوار به کار خود ادامه دهید و موهایتان را به پشت برس بزنید.

بلو پانکی پیکسی با آندرکات

آن دورانی که کوتاهی مو با محدودیت همراه بود، گذشته است. امروزه، تنوع گزینه‌ها برای موهای کوتاه بسیار زیاد است، و تنوع مدل‌های موی کوتاه آنقدر زیاد است که به هیچ وجه نمی‌توانید در انتخاب خود احساس محدودیت کنید! حالا اینجا یک ترکیب شگفت‌انگیز وجود دارد که زنان عاشقش هستند. این مدل مو، حالت یک پیکسی و آندرکات را در بر می گیرد. آیا این یک راه فوق العاده برای نشان دادن شخصیت درخشان شما نیست؟ کمی رنگ اضافه کنید و این ترکیب را بیشتر دوست خواهید داشت. علاوه بر این، امکان آزمایش های مختلف استایل را فراهم می کند.

نکته حالت دهنده: برای ظاهری سیخ، مقداری ماسک مو سبک وزن را به موهای خشک خود بزنید. سپس، میخ هایی را شکل دهید و موهای خود را کمی به هم بزنید تا بی دردسر به نظر برسند.

نکات آرایشی برای هر چه بهتر شدن مدل موی کوتاه زنانه:

در بالا مدل موی کوتاه زنانه را با هم دیدیم که خیلی روش ها برای هر چه بیشتر زیبا کردنشون هم معرفی کردیم. مثل استفاده از رنگ موها که گزینه مناسبی است. اما یک سری ابزارها هم هستند در زمینه اکسسوری مو مانند: گیره مو، کش مو، کلیپس مو، تل مو که می‌توانند خیلی در زیبایی موهای شما موثر باشند. برای خرید گیره مو می‌توانید از وب سایت های فروشگاهی که در این زمینه فعالیت می‌کنند استفاده کنید یکی از این فروشندگان فروشگاه هیس که هم بصورت تک و هم در زمینه پخش عمده گیره مو، فروش عمده گیره فعالیت می‌کنند. یکی از خوبی های مدل مو کوتاه اینه که هم به خواسته خودتون یعنی کوتاه بودن موها می‌رسید و هم هر زمانی که از کوتاهی موهاتون خسته شدید می‌توانید از روش هایی مثل نصب پروتز مو با گیره استفاده کنید.

model moie 2022 4

مدل دادن به مدل موی کوتاه زنانه با کش:

برای حالت دادن به موهای کوتاه به دلیل اینکه حجم زیادی ندارند نمیشه از کلیپس استفاده کرد. اما این به معنای این نیست که دیگه هیچ راهی ندارید. شما می توانید برای مدل دادن به موهاتون حتی موهای کوتاه از کش مو استفاده کنید. برای خریدن کش مو می توانید بصورت فیزیکی از مغازه دارها یا بصورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی استفاده کنید. فقط چیزی که مهم است این است که قیمت کش موها مناسب باشد و مدل کش هایی که استفاده می کنید هم مثلا کش موی سر پسرانه می‌تواند مناسب موهای کوتاه هم باشد.

fail PDF