رویه ارسال سفارش

روش های  ارسال سفارشات فروشگاه هیس به صورت زیر میباشد :

ارسال تمامی سفارشات فروشگاه بصورت پیش فرض به وسیله پست جمهوری اسلامی ایران صورت میگیرد که همه روزه به جز روزهای تعطیل امکان ارسال وجود دارد.

ساعت جمع آوری بسته ها از درب فروشگاه توسط اداره پست 8 صبح میباشد.

ارسال تمامی بسته های ما بصورت پست پیشتاز انجام میگیرد که زمان تحویل بسته ها بصورت تقریبی بین 3 الی 5 روز کاری میباشد . 

با توجه به شبکه گسترده اداره پست امکان ارسال بسته ها توسط فروشگاه هیس به تمامی نقاط ایران امکان پذیر خواهد بود .

 

توجه داشته باشید بسته های ارسالی از فروشگاه به آدرس هایی ارسال میشود که از قبل خود خریدار در پنل کاربری اعلام کرده است پس حتما در وارد کردن آدرس خود دقت کافی را داشته باشید و سعی کنید آدرس و کد پستی بصورت درست وارد شده باشد.

 

در صورت برگشت کالا توسط اداره پست به دلیل اشتباه بود آدرس و نبودن خریدار در آدرس اعلام شده ارسال مجداد شامل پرداخت هزینه از سمت خریدار خواهد بود . 

بعد از ارسال سفارشات شما پیامکی به شماره موبایل اعلام شده توسط شما ارسال خواهد شد که در آن شماره رهگیری پست درج شده میتوانید از طریق وب سایت اداره پست به نشانی زیر بسته خود را رهگیری کنید که در چه مرحله و در کدام منطقه خواهد بود . 

 

آدرس وبسایت اداره پست جهت رهگیری مرسوله : https://tracking.post.ir

ارسال اکسپرس فروشگاه هیس چیست ؟

روش ارسال اکسپرس بسته در حال حاضر بصورت آزمایش در شهر شیراز در حال اجرا میباشد که مشتریان عزیز که در شهر شیراز زندگی میکنند میتوانند با انتخاب این روش بسته خود رو در زمان کمتر 48 ساعت درب منزل دریافت کنند . 

 

دوستانی که در استان های دیگر زندگی میکنند میتوانند برای ارسال اکسپرس یک روزه بعد از ثبت سفارش خود با شماره های تماس فروشگاه یا چت آنلاین وبسایت نسبت به این مورد با همکاران ما هماهنگ کنند تا این فرایند انجام شود .