قوانین بازگشت کالای فروشگاه هیس

همه سفارش‌های شما از فروشگاه هیس ضمانت 7روزه بازگشت دارند. شما می‌توانید کالاهای خریداری‌شده از فروشگاه هیس را طبق رویه‌های بازگشت کالا به علت‌هایی مثل ایراد فنی یا ظاهری و مغایرت محصول، مرجوع کنید.
 

 ایراد فنی

 
کالای دارای ایراد فنی یا ظاهری در صورت تایید ایراد از سوی کارشناس فنی فروشگاه هیس، تا 7 روز بعد از تحویل به مشتری قابل‌بازگشت هستند. به‌عنوان مثال اگر یک کالای برقی روشن نشود، این ایراد، فنی محسوب می‌شود. به‌طور کلی ایراد فنی شامل مشکلاتی است که در قطعات یا اقلام همراه کالا وجود داشته و امکان استفاده از آن را مختل می‌کند.
تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) می‌بینند، شامل رویه‌های مرجوعی فروشگاه هیس نمی‌شوند. همچنین در مورد کالاهای برقی هرگونه نوسانات برقی که منجر به آسیب به دستگاه شود شامل پوشش گارانتی 7 روزه نمی شود.
 

 ایراد ظاهری

 
برای گزارش ایراد ظاهری کالای خریداری‌شده، حتما باید تا ۲۴ساعت پس از دریافت کالا اقدام کنید و پس از این بازه، امکان ارسال درخواست مرجوعی وجود ندارد. ایراد ظاهری می‌تواند شامل مشکلاتی مثل خط و خش، شکستگی و … باشد.
تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) می‌بینند، شامل رویه‌های مرجوعی فروشگاه هیس نمی‌شوند.
 

 مغایرت کالا

 
مرجوع کردن کالا به علت مغایرت، در صورتی امکان‌پذیر است که کالا از نظر مشخصات فیزیکی یا فنی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد. به این معنا که کالای خریداری‌شده مشخصاتی متفاوت با اطلاعات درج‌شده در جدول مشخصات فروشگاه هیس داشته باشد یا اقلامی را که در جدول مشخصات به عنوان اقلام همراه ذکر شده، به همراه نداشته باشد.
 

 برای درخواست مرجوعی کالاها توجه داشته باشید:

کالا باید در شرایط اولیه باشد و لیبل روی کالا حفظ شده باشد.
برای بازگشت کالاها، قرار گرفتن کالا در جعبه و بسته‌بندی اصلی خود الزامی است.
در صورتی که کالا دارای گارانتی باشد، کارت گارانتی، لیبل گارانتی – در مواردی که به‌جای کارت لیبل دارند-و اقلام همراه کالا باید به همراه کالای اصلی برگردانده شوند.
لوازم آرایشی و بهداشتی که مستقیما با سلامت افراد در ارتباط هستند، شامل شرایط تعویض ای 7 روزه بازگشت نمی‌شوند (تنها در صورتی که مشکل این کالاها مغایرت با اطلاعات درج شده در وب‌سایت، نزدیک به انقضا بودن تاریخ مصرف و یا پلمپ بودن کالا باشد امکان بازگشت در 7 روز وجود دارد.)
* کالای دسته‌بندی طلا و جواهرات صرفا در صورت مغایرت با مشخصات درج شده امکان مرجوعی داشته و امکان تعویض ندارند. همچنین اصالت کالا باید ابتدا توسط فروشنده تایید شود.
قطعات کامپیوتری اینترنال امکان تعویض نداشته و صرفا به دلیل مغایرت با مشخصات درج شده در جدول مشخصات کالا امکان مرجوعی دارند.
کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) می‌بینند، شامل رویه‌های مرجوعی فروشگاه هیس نمی‌شوند.
در دسته پوشاک، لباس‌های زیر امکان تعویض ندارند و تنها درصورت وجود ایراد ظاهری قابل‌بازگشت هستند.
* امکان تعویض کالاهای مربوط به گروه هنر و لوازم‌التحریر، درصورت خارج شدن از شرینک نیز وجود دارد.
ایراد فنی یا ظاهری کالاهایی که نیاز به نصاب گارانتی دارند، حتما باید توسط نصاب در سربرگ گارانتی ثبت و مستندات به تیم پشتیبانی فروشگاه هیس ارائه شود.


 هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، فروشگاه هیس صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه بعد از تحویل به مشتری) به مشتری برمی‌گرداند.

– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس [email protected] ارسال فرمایید.

 

نکته بسیار مهم :

تمامی سفارشات طبق قوانین وزارت صنعت و معدن تنها تا 7 روز مهلت ضمانت کالا را دارند پس به این نکته دقت بفرمایید که درصورت دریافت بسته یا کالایی که دارای مشکل فنی و یا کسری موجودی فاکتور و … باشد از طریق فرم زیر این موضوع را حداکثر در مهلت 7 روزه پس از دریافت مرسوله اعلام بفرمایید.

خاطرنشان میشود که فروشگاه آنلاین هیس در صورت پایان مهلت ضمانت محصولات هیچگونه مسئولیتی در قبال سفارش شما نخواهد داشت.

 

 


Warning: Use of undefined constant ظ - assumed 'ظ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/hissir/domains/hiss.ir/public_html/wp-content/themes/bakala/inc/integrations/woocommerce/single-functions-pc.php on line 3602