راهنمای خرید انواع لوازم تحریر فانتزی
راهنمای خرید انواع لوازم تحریر فانتزی

لوازم تحریر فانتزی در حال حاضر یکی از پر‌فروش‌ترین محصولات بازار محسوب می‌شود. در گذشته نه چندان دور، زمانی که از این وسایل صحبت می‌شد، تصور افراد خودکار، مداد و چند گزینه دیگر بود. اما امروزه این واژه ابزارهای گسترده‌ای را شامل می‌شود. کافی است به یک فروشگاه نوشت افزار مراجعه کنید تا شگفت زده شوید. دنیایی از کالاهای رنگی که روحیه شما را به‌کلی دگرگون خواهد کرد. با بازگشایی مدارس در ماه مهر شاهد رشد چشمگیر خرید و فروش انواع لوازم تحریر به خصوص مدل‌های فانتزی هستیم. از خودکار و مداد گرفته تا بوک مارک و کاتر. صد البته یک نوشت افزار فانتزی تنها مناسب دانش آموزان نیست، چرا که بسیاری از افراد بزرگسال و حتی کارمندان نیز از طرفداران این وسایل هستند.

rahnamaie lavazem tahrir fantezy

با توجه به علاقه مشتریان به خرید کالای فانتزی و بازگشایی مدارس که با افزایش تقاضای وسایل نوشتاری روبرو است، بر آن شدیم در این راهنما اطلاعات جامعی درباره پرفروش‌ترین کالاهای تحریر بازار ارائه کنیم. اگر شما هم از علاقه مندان به لوازم‌التحریر فانتزی باشید، قطعا این مطلب برای‌تان مفید خواهد بود.

لوازم التحریر چیست؟

لوازم تحریر دسته‌ای از ابزارهای کاربردی هستند که از آن‌ها برای نوشتن استفاده می‌شود. این وسایل در تمام مراحل زندگی همراه ما بوده و به ما کمک می‌کنند. مثلا تکالیفی که در مدرسه انجام می‌دهیم، قراردادی که برای آغاز همکاری به امضا می‌رسانیم و حتی حسابی که به نام خود افتتاح می‌کنیم، همگی به واسطه این ابزارها انجام می‌شود. صد البته کاربرد چنین وسایلی تنها به مدارس یا اداره‌جات محدود نمی‌شود. طراحان برای کشیدن طرح یا نقاشان برای ثبت نقاشی از این ابزارها کمک می‌گیرند. حتی اگر بخواهید برای زندگی خود برنامه بنویسید، باز هم نیاز به نوشت افزار دارید. بنابراین حذف این لوازم از زندگی بشر امروزی غیرممکن است.

فراموش نکنید زمانی که از لوازم‌التحریر یا نوشت افزار صحبت می‌کنیم، منظور ما تنها خود کار یا کاغذ نیست. بلکه این اصطلاح شامل بسیاری از کالاهای اساسی می‌شود. اگر از دفتر چه یادداشت برای ثبت وقایع روزانه استفاده می‌کنید یا اسناد خود را با پوشه حمل می‌نمایید و یا نکات مهمی را با هایلایتر برجسته می‌کنید، شما در حال استفاده از این وسایل هستید.

چرا لوازم تحریر فانتزی؟

به طور کلی نوشت افزارهای بازار به 2 صورت رسمی یا فانتزی عرضه می‌شوند. وسایل رسمی معمولا با طرح‌های ساده و جذاب یک انتخاب لوکس برای نوشتن می‌باشد. این کالاها از یک ظاهر تک رنگ و شیک بهره می‌برند  و معمولا طرح‌های ساده‌ای دارند. در سمت مقابل لوازم نوشتاری فانتزی هستند. این محصولات بازار با طرح‌های شاد، رنگی و جذاب به کلی متفاوت بوده و انتخاب ایده‌آلی برای کودکان و نوجوانان محسوب می‌شوند. اگر به دنبال خرید لوازم فانتزی هستید، می‌توانید آن‌ها را با طرح‌های انیمیشنی، رنگی و شاد به راحتی پیدا کنید.

rahnamaie lavazem tahrir fantezy 2

با این حال بسیاری از افراد می‌خواهند بدانند چرا باید از یک تراش، پاک کن یا ماژیک فانتزی استفاده کنند. اجازه دهید روراست باشیم. هرچند وسایل رسمی ظاهر جذابی دارند، اما پس از مدتی خسته کننده می‌شوند. یک خودکار ساده طوسی می‌تواند پس از چند روز دل شما را بزند. این موضوع تاثیر بیشتری روی افراد کم سن و سال خواهد داشت. شوق کودکان برای استفاده از لوازم فانتزی بسیار بیشتر است، آن‌ها با این ابزارها از نه تنها از درس خواندن خسته نمی‌شوند، بلکه با نشاط بیشتری سر کلاس حاضر می‌شوند. همین موضوع برای افراد بزرگسال نیز صادق است. خرید یک نوشت افزار فانتزی روحیه شما را در محیط کار به کلی دگرگون می‌کند و به انرژی شما می‌افزاید.

راهنمای خرید انواع نوشت افزار فانتزی

خرید نوشت افزار، خصوصا لوازم تحریر فانتزی فرآیندی جذاب و لذت بخش است. قطعا ورود به یک فروشگاه حضوری یا اینترنتی نوشت افزار تاثیر زیادی در روحیه شما خواهد گذاشت. با این حال در زمان خرید این محصولات مشابه هر محصول دیگری نباید نکات مهم را فراموش کرد. تفاوتی ندارد خودکار، روان نویس یا خط کش بخرید، چرا که همیشه باید محصولی را انتخاب کنید که کیفیت مناسبی داشته باشد. در غیر این صورت نمی‌توانید نیازتان را برطرف کند. در ادامه با مروری بر پرفروش‌ترین وسایل تحریر نکات لازم برای خرید هر یک را بررسی خواهیم کرد:

خرید خودکار

خودکارها یکی از پرکاربردترین لوازم التحریر موجود در بازار هستند. چه دانش آموز باشید، چه دانشجو و چه کارمند یک اداره، قطعا با این ابزار سر و کار خواهید داشت. اما چگونه باید یک خودکار مناسب خریداری کرد؟ در زمان خرید توجه به مغزی و جوهر این وسایل بسیار حائز اهمیت است. استفاده از برندهای معتبر باعث می‌شود تا در زمان نوشتن خودکار جوهر پس ندهد.

چنانچه به دنبال یک هدیه به یادماندنی می‌گردید، بدون شک خودکار ابزار جذابی خواهد بود. اگر هدیه را برای یک فرد بزرگسال تهیه می‌کنید، مدل‌های رسمی و لاکچری زیادی موجود است. اما برای کودکان بهتر است از یک خودکار فانتزی به جای خودکار رسمی به عنوان هدیه استفاده کنید.

rahnamaie lavazem tahrir fantezy 3

خرید تراش

خرید تراش در کنار مداد یکی از ملزومات است. اگر از مداد برای طراحی، نقاشی یا انجام تکالیف روزانه استفاده می‌کنید، قطعا نیاز به مدادتراش خواهید داشت. همانطور که می‌دانید مغز مدادها دائما تمام می‌شود و برای این که دوباره از آن‌ها استفاده کنید، نیاز به تراشیدن سر آن دارید. این کار را تراش‌ها به خوبی انجام می‌دهند. برای خرید این وسایل دست شما باز است و می‌توانید با توجه به نیاز خود انواع مدل‌های دستی و رومیزی را تهیه کنید. البته اخیرا مدل‌های برقی نیز روانه بازار شده است که مسلما قیمت بیشتری دارد. در زمان خرید مداد تراش بهتر است به فاکتورهای زیادی توجه کنید. مثلا حجم مخزن باید مناسب باشد. بدنه جنس باکیفیتی داشته باشد و از همه مهمتر تیغه آن به خوبی کار کند. در غیر این صورت کارایی لازم را نخواهد داشت.

خرید مداد

در میان لوازم تحریر فانتزی، مداد جایگاه ویژه‌ای دارد. کمتری کسی پیدا می‌شود که ادعا کند از این محصولات در طول زندگی استفاده نکرده است. فرقی ندارد که می‌خواهید جدول حل کنید یا نقشه یک ساختمان را طراحی کنید. در هر صورت نیاز به مداد دارید تا بتوانید حروف یا خطوط مدنظرتان را ترسیم نمایید. اگر وارد یک فروشگاه نوشت افزار شوید، با دیدن انواع مداد سردرگم می‌شوید. با این حال هر نوع مدادی کاربرد خاص خود را دارد. مدادهای سیاه برای نوشتن کودکان، مداد نوکی برای بزرگسالان، مداد رنگی برای خلق نقاشی و مداد شمعی برای رنگ آمیزی روغنی از پر طرفدارترین گزینه‌ها هستند.

اگر من بخواهم یک مداد بخرم، اولین چیزی که برایم اولویت دارد، کیفیت مغز آن است. در وهله بعدی طرح آن توجه من را به خود جلب می‎‌کند. من سعی می‌کنم بیشتر از طرح‌های فانتزی استفاده کنم تا روحیه بهتری داشته باشم. شما چطور؟

خرید پاک کن

هر زمان که با مداد چیز اشتباهی نوشته یا کشیده باشید، به راحتی می‌توانید آن را پاک کنید. پاک کن دقیقا برای همین کار ساخته شده است. پاک‌کن‌ها ابزاری برای حذف رد به جا مانده از مداد هستند. بنابراین تمام افرادی که از نوشت افزار مداد استفاده می‌کنند، علاوه بر تراش به پاک کن هم نیاز دارند.

خوشبختانه مدل‌های متنوعی از پاک‌کن در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. انتخاب مدل به سلیقه شما بستگی دارد. آدامسی، لاستیکی، خمیری یا وینیل از جمله محبوب‌ترین ها هستند. شما کدام مدل را دوست دارید؟ برخی از برندهای متفرقه پاک کن نه تنها کمکی به پاک شدن نوشته‌ها نمی‌کنند، بلکه باعث آسیب یا کثیفی کاغذ می‌شوند. پس قبل از خرید به این موضوع دقت کرده و روی برندهای معتبر دست بگذارید.

rahnamaie lavazem tahrir fantezy 4

خرید دفترچه یادداشت

همه ما برای پیشرفت به دفترچه نیاز داریم. اگر می‌خواهید لغات جدید زبان را یاد داشت کنید، اگر نیاز به برنامه ریزی برای آینده دارید، اگر قرارهای خود را فراموش می‌کنید و هزار اگر دیگر، همگی به کمک یک دفترچه یادداشت حل می‌شود. برای خرید دفترچه اول باید نیاز خود را مشخص کنید. چرا که این محصولات در دسته بندی‌های مختلف عرضه می‌شوند. دفترچه بی خط می‌خواهید یا خط دار؟ یا شاید هم دفترچه‌ای دو خط برای زبان آموزان؟ در این میان از کیفیت ورقه‌ها نباید چشم‌پوشی کرد. سعی کنید دفترچه خریداری شده برگه‌های مناسبی داشته باشد. دفترچه یادداشت فانتزی یک پیشنهاد رویایی برای افرادی است که همزمان به زمان، نظم و پیشرفت اهمیت قائل هستند. پس در خرید آن شک نکنید.

خرید ماژیک

با شنیدن کلمه ماژیک بسیاری از ما یاد دوران کودکی و نقاشی خط خطی می‌افتیم. با این حال این وسایل نوشتاری کاربردهای زیادی دارند. در بازار انواع ماژیک فروخته می‌شود. از هایلایتر برای نشانه گذاری نکات مهم، از مدل‌های رنگ آمیزی برای کشیدن نقاشی رنگی و از ماژیک سی دی برای نوشتن روی لوح‌های فشرده استفاده می‌شود. بنابراین قبل از خرید ببینید چه چیزی از این محصولات می‌خواهید. در زمان خرید ماژیک توجه به جوهر به کار رفته و کیفیت آن بسیار مهم است. دقت کنید هر زمان به این وسایل نیاز نداشتید، درب آن را ببندید تا خشک نشود.

rahnamaie lavazem tahrir fantezy 5

خرید بوک مارک

یکی از انواع لوازم تحریر فانتزی که جدیدا طرفداران سرسختی نیز پیدا کرده‌اند، بوک مارک ها هستند. این لوازم برای نشانه گذاری کتاب استفاده می‌شوند. با توجه به افزایش سرانه مطالعه در داخل کشور در چند سال گذشته، نشانه گذارهای کتاب نیز توانسته‌اند محبوبیت زیادی کسب کرده و مورد توجه مشتریان زیادی قرار بگیرند.

اگر می‌خواهید کیفیت مطالعه خود را افزایش دهید، قطعا نیاز به ابزاری برای نشانه گذاری کردن صفحات دارید. بوک‌مارک‌ها این کار را بر عهده می‌گیرند. معمولا این وسایل در طرح‌ها و رنگ‌های فانتزی ساخته می‌شوند که بسیار جذاب است.

خرید

کاتر یکی از وسایل تحریر است که در بسیاری از موارد تحصیلی به کار دانش آموزان می‌آید. به طور مثال برای ساخت کاردستی نیاز به بریدن کاغذ یا مقوا دارید. در این مواقع کاتر یک وسیله بسیار کاربردی خواهد بود. طبیعتا اگر به دنبال کاتر برای کارهای فنی هستید، یک محصول ساده گزینه خوبی است، اما زمانی که بخواهید در مدرسه یا دانشگاه از آن استفاده کنید، بهتر است طرح‌های شاد و رنگی را جایگزین نمایید. برای انتخاب بهترین کاتر باید به جنس بدنه و تیغه محصول توجه کنید. بدنه باید از جنس قوی و محکم ساخته شده باشد. تیغه نیز باید به اندازه کافی باکیفیت و تیز باشد.

فروشگاه هیس عرضه کننده انواع لوازم تحریر فانتزی

فروشگاه اینترنتی هیس با سابقه‌ای طولانی در امر فروش محصولات اینترنتی با هدف دسترسی به انواع محصولات مورد نیاز مشتریان راه اندازی شده است. هیس تلاش کرده تا کالاهای خود را با تنوع بالا، کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه کند. یکی از انواع محصولات ما لوازم تحریر است. با توجه به بازگشایی مدارس نیاز به وسایل نوشت افزار با افزایش تقاضای قابل توجهی روبرو شده است. اگر شما هم به دنبال خرید محصولات نوشتاری با بهترین کیفیت هستید، کافی است گشت و گذاری در هیس بزنید. قطعا تنوع محصولات ما شما را شگفت زده خواهد کرد. در زمان خرید نوشت افزار از کالاهای فانتزی غافل نشوید، چرا که این محصولات به روحیه و نشاط افراد علی الخصوص دانش آموزان کمک شایانی می‌کند و محیط مدرسه، دانشگاه و حتی کار را متحول می‌سازند.