قیمت روان نویس فانتزی + راهنمای خرید روان نویس فانتزی
قیمت روان نویس فانتزی + راهنمای خرید روان نویس فانتزی

قیمت روان نویس فانتزی میتونه به موارد زیادی مرتبط باشه مثل کیفیت مغزی، لوله و در بعضی مدل های روان نویس های فانتزی که داری سری های عروسکی شکل سیلیکونی هستن جنس سیلیکون به کار رفته در محصول خیلی مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

قیمت روان نویس فانتزی چند و چقدره؟

محصولاتی در دسته بندی لوازم و تحریر وجود دارد مثل روان نویس فانتزی، غلط گیر، کاورA4 و یا جامدادی که می تونه با طراحی، کیفیت و قیمت مناسب تاثیر خیلی زیادی در روحیه ما برای ادامه تحصیل ویا مدت زمانی که مشغول به تحصیل هستیم باشه.

اما بریم سراغ اصل مطلب و اونم قیمت روان نویس های فانتزی:

با توجه به اینکه تولیدات لوازم و تحریر در ایران خیلی کم هست اما شرکت هایی با توجه به این کم و کاستی ها تصمیم گرفتند تا محصولاتی با قیمت و کیفیت مناسب تولید کنند و به دست هم وطنان عزیزمون بدهند. یکی از این شرکت ها گروه تولیدی نگار نوشت ساتیار هست که با برند آنجل اقدام به تولید محصولاتی مثل: کاورA4، جامدادی، روان نویس های فانتزی، بوک مارک و … کرده است.

راهنمای خرید روان نویس فانتزی:

همان طور که در ابتدای مقاله با هم صحبت کردیم برند آنجل یکسری نمایندگی در سطح کشور مثل شهر ها شیراز ، تهران و … دارد که در حال ارئه محصولات با قیمت و کیفیت خیلی مناسب هست که نکته بسیار مفید این هست که فروشگاه هیس به عنوان یکی از برترین نمایندگان این شرکت هست که درحال حاضر قیمت روان نویس فانتزی در فروشگاه آنلاین هیس با قیمت کف بازار نیز رقابت سرسختی میکنه.

انواع روان نویس های فانتزی:

روان نویس های فانتزی بصورت های مختلفی از لحاظ طراحی، رنگ، و نوک در بازار به فروش میرسند این مدل ها می تواند بصورت خودکار فانتزی فشاری، رواننویس فانتزی در بازار ارائه شود که هردو تنوع این محصولات در فروشگاه هیس قابل مشاهده و خرید هست اونم با قیمت های استثنایی که شاید هیچ کجای دیگه ندیده باشید. امروزه با توجه به استقبال خیلی زیاد لوازم و تحریر های فانتزی پیدا کردن روان نویس فانتزی ارزان یکی از دقدقه های همه ما شده.

تضمین قیمت محصول در فروشگاه هیس:

خبر خوب اینجاست که در فروشگاه آنلاین هیس نه فقط دسته بندی لوازم و تحریر ها بلکه تمامی محصولاتشون با تضمین قیمت داره به فروش میرسه یعنی چی؟ یعنی اینکه فروشگاه هیس تمام محصولاتشو زمانی که شما میخرید تا 72 ساعت بهتون مهلت میده که چک کنید و اگر اون محصول رو شما داخل هر فروشگاه معتبر دیگه ای با قیمت کمتر پیدا کنید فروشگاه هیس خسارت شما رو بهتون برگشت میده. این مدل بیزینس رو میشه هیچ کجای ایران در فروشگاه های آنلاین ندیده باشید اما این ایده رو فروشگاه هیس به تازگی برای رضایت هرچه بیشتر خریداران خودش راه اندازی کرده.

گارانتی محصولات بعد از خرید:

با توجه به اینکه رواننویس فانتزی برند آنجل تولیدات داخل هست یک تفاوت بسیار مهمی که با مابقی رواننویس ها که دارند این هست که رواننویس های فانتزی دیگه چون بصورت وارداتی هستند ممکن هست مغزی های خیلی از اونها خشک شده باشه که این امر خودش میتونه باعث ضرر و زیان شما بشه اما در فروشگاه آنلاین هیس تمامی محصولات حتی روان نویس فانتزی گارانتی کامل دارند یعنی اگر محصولی دچار خرابی بود شما میتونید با خیال راحت اون رو تا 72 ساعت به فروشگاه اعلام کنید وخسارت یا محصول سالم خودتون رو تحویل بگیرید.

تنوع در محصولات رواننویس فانتزی:

این محصول به دلیل طراحی زیبا خودش به عنوان روان نویس فانتزی دخترانه خیلی به فروش میرسه که میتونه در بین دختر خانم ها بسیار پرطرف دار باشه. یکی از محبوب ترین مدل هایی که بین دختر خانم ها رایج شده مدل روان نویس فانتزی یونیکورن و مدل بستنی قیفی هست که تصویرشو در پایین مشاهده می کنید. در فروشگاه هیس تنوع خیلی زیادی در دسته بندی روان نویس فانتزی وجود دارد که حدودا میشه گفت 70 مدل روان نویس دارند که با رنگ های مختلف داره با قیمت هایی از 8.000 تومن تا ماکسیموم 10.000 تومن بفروش میرسه.

قیمت روان نویس فانتزی عمده:

فروشگاه هیس به دلیل دریافت نمایندگی مجاز از گروه تولیدی نگار نوشت ساتیار این قابلیت رو داره که محصولاتی مثل روان نویس های فانتزی رو بصورت رگلام های 48 عددی و یا سفارشات کارتن های 12 رگلامی به قیمت های درب کارخانه برای شما عزیزان فاکتور و ارسال کنه. قیمت هر مدل از این روان نویس های فانتزی بجز مدل های اکواریومی که کمی گرون تر هستند همه هر رگلام با قیمت کارخانه یعنی: 331.200 تومن داره به فروش میرسه ام اگر سفارشات شما بصورت کارتن های 12 رگلامی باشند قیمت کمتری برای شما محاسبه خواهد شد.

خودکار روان نویس فانتزی یا چی … ؟

در بیشتر مواقع ما گیج میشیم که به این نوع محصولات گوگولی چی باید بگیم خودکار فانتزی، روان نویس فانتزی یا خودکار رواننویس فانتزی؟ نام این محصول اگر بخوایم بصورت کلی بهش نگاه کنیم در دسته بندی لوازم و تحریر میگن روان نویس اما اختلاف زیادی بین انتخاب گزینه روان نویس فانتزی و خودکار فانتزی هست که با تحقیق و آمار به دست آمده آمار جستجوی کاربران در گوگل با کلمه ی روان نویس فانتزی خیلی بیشتر هست پس نتیجه می گیریم کلمه آمیانه ای که بین کابران برای این محصول به کار میره با بیشترین سرچ در موتور های جستجوگر مثل گوگل روان نویس فانتزی هست.

چرا میگن فانتزی؟ یعنی چی؟

اگر شما هم جزو اون دسته از افرادی هستید که از مدرسه رفتن و درس خوندن به زودی خسته میشید و دیگه از یجایی به بعد حوصله ادامه ندارید باید بیاید سراغ محصولات فانتزی، در بازار رواننویس های زیادی با طرح و شکل های مختلف وجود داره اما به محصولی که دارای شکل خاص یا عروسکی و یا با رنگ های شاد و جذاب هستند رو میگن فانتزی که به دلیل داشتن این مشخصه ها مابین نوجوانان مخصوصا کودکان دارای محبوبیت خاصی هست. حالا چرا باید فانتزی ها رو انتخاب کرد؟ محصولات فانتزی به صورتی طراحی شده که غیر کلیشه ای و خسته کننده نباشند. این مدل محصولت بخاطر طراحی خاص و رنگ های شادی که دارن باعث شادی در افراد میشه و بسیار محصول مناسبی برای هدیه دادن به کسانی هست که دوستشون داریم. برای راهنمایی بیشتر شما می تونید از ویکی پدیا برای مفهوم بیشتر این کلمه استفاده کنید.

نتیجه و سخن پایانی

یکسری محصولات هستند که برای یه هدف خاصی تولید شدن مثل روان نویس فانتزی چرا چون میتونن برا مصرف تمامی سنین مناسب باشن و بیشتر برای کسانی که نیاز به این دارند که از لحاظ روحی خودشون رو یکم شاداب کنند تا از تحصیل و ادامه اون خسته نشن. اما تمام این موارد باعث نمیشه که آدم یک محصول گرون قیمت رو با کیفیت کم خریداری کنه چون هستند فروشگاه هایی مثل فروشگاه آنلاین هیس که یک محصول رو هم براتون گارانتی کیفیت میکنه و هم تضمین قیمت که با خیال راحت خریدتون انجام بدی فقط. داخل فروشگاه هیس این رواننویس ها با قیمت فروش تک 7.000 تا 10.000 تومن و فروش عمده رگلام های 48 عددی از قیمت 331.200 تومن موجود هست که میتونید به راحتی خرید کنید. این قیمت های استثنایی که میبینید برای بیش از 70 مدل روان نویس فانتزی هست که در طرح و رنگ های مختلف ارائه میشه. امیدوارم از این مقاله استفاده بهینه کرده باشید و مسکلتون حل شده باشه تا بتونبد با چشمی باز خریدتون رو انجام بدید .