مهم ترین نکات خرید مداد تراش
مهم ترین نکات خرید مداد تراش

تراش محصولی بسیار کاربردی است که در حال حاضر به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم تحریر شناخته می‌شود. برای اینکه بهترین تراش را انتخاب و خریداری کنید، نکات خرید مداد تراش را باید بلد باشید. این محصولات، می‌توانند به‌ صورت دستی با نیروی مکانیکی یا با نیروی برقی کار کنند و نیاز شما به یک تیز کننده را به ‌طور کامل برطرف سازند. در حال‌ حاضر، انواع گوناگون و متفاوتی از این محصولات در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ ها در زمینه‌ های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. ما در ادامه مقاله قصد داریم برای شما در رابطه با مدادتراش صحبت کنیم و بگوییم این محصول در چه انواعی به بازار عرضه می‌شوند و شما چگونه می‌توانید انواع گوناگون و متفاوت آن را تهیه نمایید و از آن بهره ببرید.


جهت بازدید از محصولات لوازم تحریر فروشگاه هیس کلیک کنید.


شما می‌توانید این محصولات را در انواع مداد تراش رومیزی، مداد تراش برقی، محصولات دستی و … تهیه نمایید و از آن ‌ها بهره ببرید. فرقی نمی‌کند که شما به ‌دنبال کدام نوع این محصولات با چه ویژگی ‌هایی هستید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که سعی کنید حتماً قبل ‌از خرید تحقیق و جستجو داشته باشید تا بتوانید با اطلاعات کامل، محصولی را خریداری کنید که به آن نیاز دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول و این شناخت ویژگی ‌های باکیفیت‌ترین و بهترین انواع آن؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید.

بررسی انواع گوناگون و متفاوت تراش

انواع گوناگون تراش در دنیای امروز در بسته ‌بندی ‌های متنوعی قرار می‌گیرند. در حال حاضر می‌توان مداد تراش ‌ها را در بسته‌بندی ‌های دستی، مخزن دار، برقی، رومیزی و تخصصی دسته‌بندی کرد. این محصولات با توجه به زمینه استفاده و کاربرد، قیمت‌ های متفاوتی دارند و می‌توانند در درجه‌بندی ‌های معمولی تا تخصصی در اختیار شما قرار داشته باشند. اجازه دهید در ادامه بیشتر برای شما در رابطه با انواع گوناگون این محصولات و کاربرد های آن‌ ها صحبت کنیم.

بررسی انواع گوناگون و متفاوت تراش

نکات خرید مداد تراش دستی

تراش دستی به‌ عنوان یکی از ساده‌ترین انواع گوناگون مدادتراش شناخته می‌شود که کاربرد های گسترده‌ای دارد. این محصول از جنس پلاستیک فشرده تولید شده است و تیغه آن از آلومینیوم می‌باشد. البته در بسیاری از موارد ممکن است که این محصولات با بدنه چوبی نیز به بازار عرضه شوند. استفاده از این محصولات نیز بسیار ساده می‌باشد.


جهت بازدید و خرید مداد تراش جذاب فروشگاه اینترنتی هیس کلیک کنید.


شما تنها نیاز دارید که مداد را در حفره تعبیه شده قرار دهید و با چرخاندن مداد نوک آن را تیز کنید. این محصولات بسیار کوچک و سبک هستند و می‌توانند در کیف لوازم تحریر شما قرار بگیرند و نیاز شما را به ‌طور کامل برطرف سازند. سعی کنید هنگام خرید این نوع تراش ‌ها حتماً به کیفیت دقت داشته باشید تا بتوانید با کیفیت ترین و بهترین انواع این محصولات را تهیه نمایید و از آن ‌ها استفاده کنید.

نکات خرید مداد تراش رومیزی

مداد تراش رومیزی همان‌ طور که از نام آن پیداست، محصولی است که اندازه نسبتاً بزرگ دارد و روی میز قرار می‌گیرد. این محصول برای اولین‌ بار در دهه 60 به بازار عرضه شد. قیمت مدادتراش رومیزی در حال حاضر به فاکتورهای گوناگون و متفاوتی بستگی دارد. این محصولات در مقایسه با محصولات دستی گران ‌قیمت تر هستند، نحوه‌ی استفاده آسان‌تری دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا سریع‌تر نوک مداد مورد نظر خودتان را تیز کنید. برای اطلاع از قیمت تراش رومیزی دخترانه و پسرانه، شما باید تحقیقات زیادی را انجام دهید. با توجه به نوع محصول مورد نظر، رنگ آن، جنس آن و برند، قیمت این محصول متغیر می‌باشد‌.

قاعدتاً قیمت تراش رومیزی اورجینال در مقایسه با محصولات دیگر بالاتر می‌باشد و شما باید بودجه بیشتری را برای خرید انواع اورجینال مداد تراش در نظر بگیرید. این نوع تراش‌ ها قابل حمل نیستند و تنها روی میز قرار می‌گیرند. این محصولات دارای سیلندر و دسته‌ای می‌باشند که با استفاده از نیروی مکانیکی نوک مداد مورد نظر شما را می‌تراشند. طراحی این نوع تراش ها، می‌تواند نوک بسیار تیز و بلندی را برای مداد مورد نظر شما ایجاد کنند و به‌ همین دلیل خرید مداد تراش رومیزی طرف‌داران زیادی دارد.

نکات خرید مداد تراش برقی که باید بدانید!

مدادتراش برقی از دیگر انواع محصولات پرطرف‌دار می‌باشد که دارای موتور الکتریکی است. مداد تراش رومیزی برقی درست مانند محصولی که ما پیش‌تر آن را برای شما معرفی کردیم، روی میز قرار می‌گیرد و قابل حمل نیست. این نوع از انواع متفاوت محصولات نام ‌برده شده، قیمت بسیار بیشتری دارد زیرا با موتور برقی کار می‌کند. معمولاً افرادی که در طول روز بیش ‌از حد معمول با مداد ها سروکار دارند، از این محصول بهره می‌برند. برای مثال خرید مداد تراش برقی برای هنرمندان یا نقاشانی که با مداد های رنگی یا مشکی سروکار دارند، گزینه راحتی می‌باشد. طول عمر این محصولات بسیار زیاد است.

مدادتراش برقی از دیگر انواع محصولات پرطرف‌دار می‌باشد

این محصولات می‌توانند با سیم به جریان برق شهری وصل شوند و روند روند تیز کردن مداد ها را برای شما پیش ببرند. سعی کنید حتماً هنگام خرید این محصولات به سراغ باکیفیت‌ترین و بهترین برند ها بروید تا بتوانید درخور با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید از باکیفیت‌ترین محصول استفاده کنید. هر چه محصولی که شما خریداری می‌کنید با کیفیت تر باشد، شما می‌توانید برای مدت زمان طولانی‌تری از آن استفاده کنید.

خرید مداد تراش مخزن دار

محصولات مخزن دار شباهت زیادی به محصولات دستی دارند. تنها تفاوت موجود میان این دو محصول داشتن مخزنی جداگانه برای تراش های مخزن‌ دار می‌باشد. این محصولات دارای یک مخزن می‌باشند که خرده ‌های مداد در آن جمع می‌شود. بعد از این ‌که این بخش از تراش به‌ طور کامل پر شد، شما می‌توانید به ‌راحتی آن را جدا و خالی کنید. اگر دوست ندارید محیط اطراف شما کثیف شود و همچنین میخواهید هزینه زیادی بر خرید این محصول خرج کنید، قاعدتاً انواع مخزن دار این محصول گزینه مناسبی برای شما می‌باشند. طبق تحقیقات انجام‌ شده این نوع مدادتراش ها به‌ عنوان یکی از پرطرف‌دارترین محصولات برای دانش‌آموزان شناخته می‌شوند.

مداد تراش تخصصی

از دیگر انواع متفاوت تراش ها، ما می‌توانیم به محصولات تخصصی اشاره کنیم. این محصولات با توجه به زمینه استفاده برای مثال نقاشی، طراحی، خطاطی و … تولید می‌شوند. هر کدام از این محصولات ویژگی ‌های خاص خودشان را دارند. این محصولات معمولاً دارای تیغه ها و زوایای ورودی متفاوتی هستند تا برای استفاده در زمینه‌ های گوناگون به گزینه کاربردی و عالی تبدیل شوند.

بررسی معروف‌ترین برند های تراش

بعد از صحبت در رابطه با انواع گوناگون تراش ‌ها از لحاظ نوع ساخت؛ بد نیست کمی نیز برای شما به معرفی معروف‌ترین و پرطرف‌دارترین برند ها بپردازیم. با توجه به پرکاربرد بودن انواع متفاوت این محصولات، در حال حاضر خدمات دهندگان زیادی سعی می‌کنند تا مدادتراش ‌ها را با کیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه کنند. قاعدتاً هر کدام از این برند ها درجه کیفی متفاوتی را برای محصولات خودشان در نظر می‌گیرند. در ادامه برای شما لیستی را آورده‌ایم که در این لیست پرطرف‌دارترین و معروف‌ترین انواع برند های تولید کننده این محصولات آورده شده ‌است. با شناخت این محصولات شما میتوانید راحت‌تر در زمینه خرید انواع گوناگون مدادتراش قدم بردارید و محصول مورد نیاز خودتان را تهیه نمایید.

بررسی معروف‌ترین برند های تراش

مداد تراش رومیزی دلی

تراش رومیزی دلی یکی از پرطرف‌دارترین انواع محصولات تولید شده می‌باشد که در رنگ ‌بندی ‌های گوناگونی به بازار عرضه شده ‌است. این محصول در دسته محصولات رومیزی قرار می‌گیرد که ساختار و بدنه اصلی آن از جنس فلز و ساختار مخزن آن از جنس پلاستیک می‌باشد. این محصول دارای مخزنی با حجم مناسبی می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا در فواصل زمانی کوتاه ‌مدت نیاز به خالی کردن آن نداشته باشید. این نوع تراش کیفیت بسیار خوبی دارد و استفاده آن نیز بسیار راحت است. وزن تراش دلی حدود 350 گرم است. این موضوع به شما امکان می‌دهد تا به ‌راحتی از آن بهره ببرید. به‌ طور کلی اگر به ‌دنبال یک محصول با کیفیت و به صرفه هستید، محصولات دلی برای شما گزینه‌ای عالی می‌باشند.

مداد تراش رومیزی استدلر

تراش استدلر رومیزی محصولی با کیفیت می‌باشد که درست مانند محصولی که پیشتر برای شما نام بردیم می‌تواند نیاز شما را به یک برشکار با کیفیت را به‌ طور کامل برطرف سازد. این محصول طراحی نسبتاً زیبا و چشم نوازی دارد و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی به آن علاقه‌مند شوند. ساختار بدنه و همچنین مخزن این نوع مدادتراش از جنس پلاستیک فشرده می‌باشد.

این موضوع باعث شده تا به‌ طور کلی این محصول وزن نسبتاً سبکی داشته باشد. در مقایسه با محصولی که پیش‌تر آن را برایتان معرفی کردیم، تراش استدلر وزن سبک‌تری دارد و می‌تواند در کیف شما جای بگیرد و به محصول قابل حملی تبدیل شود. این محصول می‌تواند حداکثر مداد های تا ضخامت 12 میلی‌متر را بتراشد که این موضوع نشان از کاربردی بودن آن دارد.

مداد تراش رومیزی carl

خرید مداد تراش رومیزی کارل می‌تواند برای برطرف کردن نیاز شما مناسب باشد. پرطرف‌دارترین مدل محصولات برند کارل، مدل آنجل می‌باشد. برای اطلاع از قیمت مداد تراش رومیزی آنجل، شما می‌توانید از طریق گوناگون اقدام کنید. محصولات برند کارل در رنگ‌بندی‌ های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند. همین موضوع باعث شده تا شما بتوانید به ‌راحتی دقیقاً گزینه‌ای را خریداری کنید که به آن نیاز دارید.

ساختار بدنه این محصول از جنس فلز مستحکم می‌باشد و این موضوع باعث می‌شود تا این نوع تراش عمر نسبتاً بالایی داشته باشد. جنس مخزن اصلی این محصول از پلاستیک می‌باشد و شما می‌توانید با خیال راحت از این محصول برای تیز کردن نوک مداد های خودتان بهره ببرید. این نوع تراش وزن نسبتاً سنگینی دارد. وزن تقریبی این محصول حدود 530 گرم می‌باشد.

به همین دلیل شما نمی‌توانید به راحتی محصول را حمل کنید و تنها مجبور هستید از این محصول بر روی میز خودتان استفاده کنید. اما در کنار تمامی این موارد، مدادتراش رومیزی کارل در حال حاضر به‌ عنوان یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین محصولات موجود شناخته می‌شود که طرف‌داران زیادی در سراسر جهان دارد. در مقایسه با کیفیت این محصولات، قیمت مداد تراش رومیزی کارل بسیار مقرون‌ به ‌صرفه و عالی می‌باشد .

مداد تراش فابر کاستل

اگر شما اطلاعاتی در رابطه با معروف‌ترین انواع متفاوت برند های لوازم‌التحریر داشته باشید، قطعاً برنده فابر کاستل را می‌شناسید. این برند یکی از معروف‌ترین و با کیفیت ترین برند های تولید کننده لوازم‌التحریر در سراسر جهان می‌باشد. اگر به ‌دنبال محصولات دستی با کیفیت هستید، مطمئن باشید که می‌توانید از میان محصولات برند فابر کاستل، گزینه موردنیاز خودتان را تهیه نمایید. قیمت مداد تراش فابر کاستل به فاکتور های گوناگونی وابسته است.

مداد تراش فابر کاستل

به ‌همین دلیل نمی‌توان یک قیمت از پیش ‌تعیین ‌شده را برای این محصول بیان کرد. تراش ‌های برند فابر کاستل در انواع گوناگون و متفاوتی به بازار عرضه شده‌اند که هر کدام از آن‌ ها ویژگی ‌هایی مخصوص به خودشان را دارند. شما می‌توانید با تحقیق و جستجو، به سراغ باکیفیت‌ترین و بهترین انواع این محصولات بروید تا بتوانید دقیقاً گزینه‌ای را خریداری کنید که به آن نیاز دارید.

چگونه می‌توانیم هنگام خرید تراش، موفق ‌تر عمل کنیم؟

شاید در دید اول خرید تراش کاری بسیار ساده به‌ نظر بیاید. بله، این تصور کاملاً درست است. اما اگر شما می‌خواهید که مدادتراش با کیفیت و عالی را خریداری کنید قاعدتاً باید به فاکتورهای گوناگونی توجه داشته باشید. هر کدام از این فاکتور ها می‌توانند به ‌عنوان راهنمای شما عمل کنند و کمک کنند تا شما انتخاب عاقلانه‌تری داشته باشید و مطابق با هزینه‌ای که می‌خواهید خرج کنید، از باکیفیت‌ترین و بهترین گزینه ‌های موجود استفاده کنید. اجازه دهید با هم در رابطه با فاکتور های تأثیر گذار در این زمینه صحبت کنیم.

قیمت مداد تراش

فاکتور اولی که شما باید حتماً هنگام خرید تراش به آن دقت و توجه داشته باشید، قیمت این محصول می‌باشد. قیمت مداد تراش به فاکتور های گوناگون و متفاوتی بستگی دارد. برای مثال برند تولید کننده، نوع محصول، کارایی آن، مواد اولیه استفاده ‌شده برای تولید تراش و … جزو آن دسته از مواردی هستند که می‌توانند به‌ طورکلی روی قیمت محصول تأثیرگذار باشند. هر چه کیفیت محصول بیشتر باشد، شما باید هزینه بالا‌تری را برای خرید بپردازید.

اندازه محصول

فاکتور دیگری که هنگام خرید تراش باید مورد توجه قرار بگیرد، اندازه محصول می‌باشد. سعی کنید که با توجه به زمینه استفاده به سراغ خرید محصولات بروید. برای مثال اگر می‌خواهید محصولات دستی را خریداری کنید، با توجه به اندازه کیف مد نظرتان این محصولات را در انواع دستی ساده یا مخزن دار تهیه نمایید. به‌ همین ترتیب اگر قصد دارید انواع محصولات رومیزی را تهیه نمایید، حتماً با توجه به اندازه میز و فضای کاری خودتان به سراغ خرید محصولات بروید.

جنس تیغه و بدنه

یکی از مهم‌ترین عواملی که هنگام خرید تراش باید مورد توجه قرار بگیرد، جنس تیغه و همچنین بدنه اصلی محصول می‌باشد. هر چه جنس تیغه بهتر باشد، روند تیز کردن نوک مداد ها سریع‌تر و باکیفیت‌تر پیش خواهد رفت.‌ هر چه جنس بدنه بدتر باشد، عمر کلی محصولی که خریداری کرده‌اید بالا می‌رود.

طرح و رنگ چشم ‌نواز و زیبا

از دیگر نکات خرید مداد تراش ما می‌توانیم به طرح و رنگ و زیبایی محصول اشاره کنیم. شما باید با توجه به سن‌ و سال و سلیقه خود یا فردی که قصد دارید برای او خرید کنید، از میان گزینه‌ های موجود بهترین و باکیفیت‌ترین مورد را تهیه نمایید. در حال‌ حاضر انواع متفاوت مدادتراش ‌ها با ویژگی ‌های گوناگون و طرح و رنگ ‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا دست بازی برای انتخاب محصولات مورد نظر داشته باشید و بتوانید به‌ خوبی با توجه به سلیقه خود گزینه مورد پسندتان را انتخاب کنید و از آن بهره ببرید.

آشنایی با انواع تراش

تراش‌ها در انواع مختلف از جمله مداد تراش برقی، عروسکی، فانتزی، و تراش رومیزی دخترانه و پسرانه تولید می‌شوند. برخی از تراش‌ها مثل تراش رومیزی دارای مخزن بزرگ برای براده‌های چوب هستند، در حالی که برخی دیگر فاقد مخزن می‌باشند. پیشنهاد می‌شود که قبل از خرید تراش، با انواع مختلف آن و کاربردهای مختلف آشنا شده و سپس مدل مناسب تراش را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید. تراش‌ها بر اساس شکل، اندازه، و کاربرد در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند. انواع مدادتراش عبارتند از:

  1. تراش ساده

تراش ساده (مداد تراش دستی) جهت تیز کردن انواع مداد و مداد رنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  1. تراش مخزن‌دار

نسخه جدیدتر تراش‌ها، مخزنی کوچک برای براده‌های مداد دارد، مشابه تراش دخترانه و پسرانه

  1. تراش رومیزی

دستگاه بزرگ‌تر با مخزن بزرگ برای براده‌های چوب تراش‌شده، با طرح‌های متنوع برای دخترانه و پسرانه.

  1. تراش فانتزی

با طرح‌های کارتونی و انیمیشنی جذاب، ممکن است از نوع‌های مختلف باشد.

  1. تراش برقی

نوع جدید با باتری قلمی کار می‌کند و مخزن پلاستیکی دارد. هر نوع تراش در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. قیمت به مدل بستگی دارد؛ برای مثال، تراش ساده ارزان‌تر از تراش مخزن‌دار یا برقی است. در فروشگاههای مختلف می‌توانید به راحتی تراش با قیمت مناسب خود را انتخاب کرده و همچنین مداد و سایر نوشت‌افزارها را خریداری نمایید.

تراش برقی

تراش برقی به عنوان یک نسل جدید تراش‌ها مطرح است، که به کاربران این امکان را می‌دهد که با قرار دادن نوک مداد در سوراخ تراش، نوک به‌طور اتوماتیک تیز شود. این نوع تراش، به ویژه برای مهندسان معماری، نقاشان حرفه‌ای و طراحان اسکچ مناسب است. از نظر قیمت، تراش برقی معمولا گران‌تر از تراش‌های ساده است. اگر بودجه خرید تراش برقی را نداشته باشید، تراش رومیزی فانتزی یا ساده می‌تواند گزینه جایگزین مناسبی باشد. تراش رومیزی با ماندگاری بیشتر نسبت به تراش‌های ساده، با استفاده از اهرم دستی، به‌آسانی نوک مدادها را تیز می‌کند.

چگونه می‌توانیم هنگام خرید تراش، موفق ‌تر عمل کنیم؟

تراش به‌ عنوان یکی از پرکاربردترین لوازم تحریر شناخته می‌شود که در حال حاضر ضرورت وجود آن غیر قابل ‌انکار است. اما باید قبل از خرید نکات خرید مداد تراش را بدانید. حتی در حال حاضر که پرکاربردترین نوشت‌افزار در بسیاری از زمینه ‌ها خودکار است، باز هم نمی‌توان اهمیت وجود امروز انواع متفاوت مدادتراش را نادیده گرفت. به‌ هر حال دانش‌آموزان در سنین پایین‌تر نیاز دارند تا با مداد بنویسند و به محصولی برای تیز کردن نوک مداد های خود نیاز دارند. از طرف دیگر هنرمندانی مانند نقاشان نیز مجبود هستند و از مداد ها استفاده کنند.

پس هیچ ‌گاه نمی‌توان تأثیر شگفت‌انگیز و کاربرد حیاتی مدادتراش را نادیده گرفت. تنها نکته‌ای که توجه به آن ضروری است این است که شما باید با توجه به بودجه همچنین سلیقه خودتان، سعی کنید که از باکیفیت‌ترین و بهترین انواع این محصولات بهره ببرید. هر چه کیفیت محصولی که شما خریداری کرده‌اید بالا باشد، قاعدتاً برای سال‌ های طولانی می‌توانید از آن بهره ببرید و مشکلی هنگام استفاده نداشته باشید.