یک دختر با کوله پشنی و لوازم تحریر
بهترین پیشنهاد خرید اول مهر برای دبستانی‌ها

برای مهرماه چه لوازم تحریری ضروری است؟ در روزهای پایانی تابستان، کم کم جنب و جوش برای خرید لوازم التحریر مهم و ضروری برای مهرماه شروع می‌شود. لیست لوازم تحریر مورد نیاز اول مهر بستگی به عواملی مختلفی مانند پایه کلاس دانش آموز دارد. خرید لوازم تحریر فانتزی مانند، اتود سیلیکونی طرح هویج، پاکن ژله ای دایناسور مهربون و مداد فشنگی فانتزی کرومی تاثیر زیادی در نوشتن تکالیف دارد. هزینه خرید لوازم مدرسه در آغاز مهر چقدر است؟

هزینه لوازم تحریر برای خانواده‌هایی که بیشتر از یک دانش آموز دارند بار اقتصادی زیادی دارد. در این شرایط، خرید لوازم تحریر به صورت عمده از فروشگاه‌های معتبر یک گزینه عالی می‌باشد. فروشگاه هیس در زمینه فروش لوازم تحریر به صورت عمده و تک با قیمت‌های اقتصادی فعالیت دارد. شما می‌توانید وسایلی مانند، انواع قمقمه، چراغ مطالعه، روان نویس طرح کلید و متر فانتزی سانریو و کرومی را با قیمت مناسب از این فروشگاه خریداری نمایید.

خرید لوازم تحریر مورد نیاز بچه ها

لیست لوازم تحریر مورد نیاز اول مهر

لیست لوازم تحریر مورد نیاز اول مهر برای دانش آموزان متفاوت و بستگی به عوامل مانند پایه تحصیلی دارد. با این حال، یک لیست کلی از لوازم تحریر معمول که اغلب دانش‌آموزان به آن نیاز دارند شامل موارد زیر است.

  1. دفترها یکی از لوازم تحریر مورد نیاز اول مهر هستند که شامل دفتر مشق، دفتر یادداشت، دفتر طراحی و نقاشی می‌شوند.
  2. انواع خودکار و روانویس جزء لوازم تحریر مورد نیاز دانش آموزان می‌باشد. خودکارها و روانویس‌های فانتزی و با کیفیت مانند روان نویس طرح کلید تاثیر زیادی در زیبا نویسی دانش آموزان دارند.
  3. یکی دیگر از وسایل مهم و ضروری اول مهر، لوازم رنگ‌آمیزی می‌باشد که می‌توان به انواع مداد رنگی، ماژیک، گواش و پاستل اشاره کرد.
  4. مداد یکی از لوازم‌التحریر مهم و ضروری برای مهرماه است که برای تمامی پایه‌ها، به‌خصوص پیش‌دبستانی و ابتدایی، کاربرد زیادی دارد. با خرید انواع مداد فشنگی فانتزی کرومی، می‌توانید اشتیاق و علاقه کودکان را به مدرسه و نوشتن تکالیف افزایش دهید و تاثیر مثبتی بر انگیزه آن‌ها داشته باشید.
  5.  پاکن کن از دیگر لوازم تحریر مورد نیاز اول مهر ماه می‌باشد و در طرح‌های عروسکی، فانتزی و ساده در فروشگاه‌ها موجود هستند. به طور متال، پاکن ژله ای دایناسور مهربون یکی از طرح‌های مورد علاقه بچه‌ها بخصوص پیش دبستانی‌ها می‌باشد و می‌توانید این پاک کن را از فروشگاه هیس خرید نمایید.
  6. یکی دیگر از لوازم تحریر مورد نیاز دانش آموزان انواع تراش می‌باشد. یک تراش با کیفیت بالا، مدادها را به‌خوبی تیز و از شکستگی نوک مداد جلوگیری می‌کند.
  7. کاغذ و مقوای رنگی جزء لوازمی هستند که در پایه ابتدایی کاربرد زیادی دارند و برای ساخت کاردستی و آموزش اشکال ریاضی استفاده می‌شوند.
  8. انواع چسب از وسایل مورد نیاز در مدرسه و حتی خانه می‌باشد. چسب در انواع نواری، ماتیکی و مایع مورد نیاز دانش آموزان می‌باشد.
  9. قیچی برای تقویت انگشتان، آموزش اشکال و ساخت کاردستی کاربرد دارد و با لبه‌های ایمن و دسته‌های راحت برای کودکان طراحی شده‌اند.
  10. مترهای آموزشی برای اندازه گیری و ساخن کاردستی استفاده می‌شود. این مترها در طرح و اندازه های مختلف مانند متر فانتزی سانریو و کرومی در فروشگاه‌ها موجود هستند.
  11. برچسب‌هابرای جلوگیری از گم شدن لوازم دانش آموزان کاربرد زیادی دارد و در طرح و اندازه‌های مختلف موجود هستند.
  12. قمقه آب برای نگهداری آب و رفع تشنگی در طول روز ضروری می‌باشد. در زمان خرید به جنس و کیفیت، حجم قمقمه و داشتن واشر برای عدم نشت آب حتما توجه کنید.
  13.  جامدادی برای نگهداری و سازماندهی لوازم تحریر کابرد دارد. این محصول در طرح و جنس مختلف مانند، پارچه‌ای و فلزی موجود است.
  14. وسایل اندازه‌گیری و ست ریاضی برای آموزش در همه پایه‌ها کاربرد دارد و برای کمک به حل مسائل ریاضی و انجام پروژه‌های درسی استفاده می‌شود.

لیست لوازم تحریر مورد نیاز اول مهر

برای مهرماه چه لوازم تحریری ضروری است؟

در اکثر اوقات، مدارس لیستی از لوازم التحریر مهم و ضروری مورد نیاز دانش آموزان را برای خانواده‌ها ارسال می‌کنند که بر اساس پایه و کلاس دانش آموزان متغیر می‌باشند. بطور کلی لوازمی مانند، مداد مشکی، دفتر، مدادرنگی، خودکار، پاک کن و تراش در همه پایه‌ها ضروری هستند. اگر فرزند شما پیش دبستانی یا کلاس اول است و از روند مدرسه اطلاع ندارید. بهتر است قبل از خرید، حتما از مدرسه در مورد لیست لوازم تحریر مهم و ضروری سوال بپرسید تا با خیال راحت لوازم مورد نیاز را تهیه کنید.

لوازم التحریر مهم و ضروری برای مهرماه

لوازم التحریر مهم و ضروری برای مهرماه باید قبل از شروع مدارس تهیه شوند، چون در روزهای اول مدرسه، خانواده‌ها درگیر مشکلات سرویس و رفت و آمد بچه‌ها هستند. بنابراین بهتر است، لوازم تحریر ضروری خریداری شود و بقیه وسایل را بر اساس لیست درخواستی مدارس تهیه کنید. لوازم تحریر ضروری برای همه پایه‌ها شامل لیست زیر می‌باشد:

  •  مداد مشکی
  •  دفتر
  •  مداد رنگی
  • پاک‌کن
  • تراش
  •  خودکار
  •  خط‌کش
  • چسب
  • قیچی
  •  قمقمه آب

لیست لوازم تحریر مهم و ضروری مورد نیاز اول مهر

هزینه خرید لوازم مدرسه در آغاز مهر چقدر است؟

هزینه لوازم مدرسه در آغاز مهر به عوامل مختلفی مانند برند محصولات، پایه تحصیلی، تعداد دانش آموزان و شیوه خرید (تک یا عمده) از فروشگاه‌های لوازم تحریر بستگی دارد. در برندهای معتبر ممکن است به علت کیفیت بالای محصولات، قیمت لوازم تحریر بیشتر باشد. خرید لوازم تحریر قبل از شروع مدارس و به صورت عمده تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌های این وسایل دارد. فروشگاه هیس با فروش انواع لوازم تحریر با کیفیت، به صورت تک و عمده و با قیمت‌های مناسب یک گزینه عالی برای حانواده‌ها می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید لوازم التحریر مهم و ضروری برای مهرماه به صورت آنلاین از این فروشگاه اقدام نمایید.

در پایان

یکی از دغدغه‌های والدین در روزهای پایانی تابستان خرید لیست لوازم تحریر مورد نیاز اول مهر دانش آموزان می‌باشد. از لوازم تحریر مهم و ضروری مهرماه می‌توان به انواع مداد، دفتر، پاک کن، تراش، مداد رنگی،دفترها و انواع متر مانند متر فانتزی سانریو و کرومی مختلف اشاره کرد. خرید لوازم تحریر فانتزی مانند، اتود سیلیکونی طرح هویج، پاکن ژله ای دایناسور مهربون و مداد فشنگی فانتزی کرومی برای بچه‌ها خاطره خوبی از مدرسه می‌سازد. هزینه لوازم مدرسه در آغاز مهر بستگی به برند محصولات، تعداد لوازم مورد نیاز و شیوه خرید دارد. برای خرید بهترین و مناسب‌ترین لوازم تحریر به صورت تک و عمده می‌توانید به فروشگاه هیس مراجعه نمایید و به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایید.

Stationery needed by children.4

سوالات متداول

1-لیست لوازم تحریر مورد نیاز اول مهر چیست؟

لوازم تحریر مورد نیاز اول مهر شامل، مداد و اتود،دفتر، پاکن و تراش، خودکار و روان نویس، قمقمه آب، قیچی و انواع مقوا و کاغذهای رنگی می‌شود.

2-هزینه خرید لوازم مدرسه در آغاز مهر چقدر است؟

هزینه خرید لوازم تحریر بستگی به عوامل مختلفی مانند برند محصولات، پایه تحصیلی، تعداد دانش آموزان و شیوه خرید (تک یا عمده) از فروشگاه‌های لوازم تحریر بستگی دارد.

3- چگونه می‌توانم یک خرید مقرون‌به‌صرفه برای لوازم التحریر داشته باشم؟

شما می‌توانید با بررسی تخفیف‌ها، خرید عمده و مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌های مختلف و خرید فصل تابستان یک خرید مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

اشتراک گذاری