لوازم تحریر ارزان قیمت و با کیفیت
لوازم تحریر فانتزی ارزان از کجا بخریم و 10 نکته؟

امروز می خوایم با هم یک توضیح کامل و راهنمای جامع در مورد لوازم تحریر فانتزی داشته باشیم که اصلا به چه نوع لوازم تحریری میگن محصولات فانتزی؟ چرا؟ و قیمت مناسب رو کجا باید پیدا کنیم؟ در صورتی که شما هم اسم لوازم تحریر فانتزی رو زیاد شنیدید و می خواید میزتون رو با تحریر فانتزی پر کنید این مقاله هیس رو از دست ندید! ما بهترین و خاص ترین ها رو برای شما از چین وارد کرده ایم.

انواع لوازم تحریر فانتزی کدامند؟

امروزه بازار لوازم تحریر با توجه به نزدیک شدن بازگشایی مدارس خیلی داغ شده و در زمان مدارس هم این بازار با توجه به مصرفی بودن محصولات پر رونق تر و پر فروش تر می شود. ما در دسته لوازم تحریر محصولات زیادی داریم مثل: روان نویس، جامدادی، بوک مارک، پاک کن، غلط گیر و … اما این محصولات از اونجایی که کاربردشون عمدتا برای رنج سنی کودکان و نوجوانان هست می‌تونه با ظاهر فانتزی و کیوت خیلی جلب توجه کند. لوازم تحریر فانتزی به محصولاتی میگن که از لحاظ رنگ و ظاهر کیوت بوده و جلب توجه می کند. در محصولات فانتزی معمولا از کارکترهایی استفاده میشه که باعث خستگی نمیشه و یا دموده نمیشه. امروزه محصولاتی مثل روان نویس فانتزی، کاور A4، جامدادی در بازار با ظاهری فانتزی مشاهده میشه که یکی از بازارها فروشگاه آنلاین هیس است.

خرید عمده لوازم تحریر فانتزی کجاست؟

سوال بسیاری از کاربران اینه که لوازم تحریر عمده را از کجا می‌توانند خریداری کنند؟ یکی از مشکلات خرید عمده لوازم تحریر فانتزی این بود که چون این مدل محصولات به تازگی تولید شده فعلا کشورهای همسایه مثل چین در حال فروش و تولید اون بودند. در بازار ایران هم برای موجود کردن این محصولات مجبور به واردات وسایل فانتزی بودیم. اما تا زمانی که یکسری از کارآفرینان و سرمایه گذاران کشور با توجه به حساسیت این موضوع اقدام به احداث خط تولید این نوع محصولات کردند.

فروشگاه آنلاین هیس یکی از نمایندگی‌های کشور این برند هست که تمامی محصولات در زمینه لوازم تحریر رو داره به قیمت کارخونه و با کیفیت تضمینی به بازار ارئه میکنه. پس حتما تمام کسانی که دنبال خرید عمده لوازم تحریر فانتزی هستند به محصولات لوازم تحریر این فروشگاه سر بزنن چون هم فروش عمده و هم فروش تک داریم.

moshahede mahsol

فروش عمده لوازم تحریر فانتزی چینی کجاست؟

فروش عمده لوازم تحریر فانتزی به دلیل وارداتی بودن محصولات باید از جایی انجام بشه که محصولاتشون از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشد. فروشگاه آنلاین هیس با توجه به سابقه بالایی که در زمینه واردات بجز تامین کالا از تولید کنندگان ایرانی در جهت حمایت از تولید داخل محصولات را بصورت واردات اختصاصی توسط شرکت همکار در چین نیز انجام می‌دهیم.

این محصولات در زمینه‌های گسترده‌ای مثل روان نویس، پاک کن، تراش، دفترچه‌های فانتزی، مداد، خط کش و… در فروشگاه در حال فروش هست. یک تفاوت بزرگ فروشگاه هیس با بقیه فروشگاه های آنلاین این است که تمام محصولاتش را داره با تضمین بهترین قیمت میفروشد. یعنی به مشتریامون می‌گوییم، در صورتی که محصولی را از ما خریداری کردید و جای دیگه با قیمت کمتر پیدا کردید می‌توانید فاکتور بیارید و خسارتش را بگیرید. فراموش نکنید خرید عمده از این فروشگاه می‌تونه بسیار برای شما بصرفه باشد.

لوازم تحریر فانتزی اینستاگرام:

لوازم تحریر فانتزی اینستاگرام کجاست؟ همه ما روزانه تایم زیادی را داریم توی شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام می‌گذرانیم. پیج‌های زیادی در اینستاگرام در حال فعالیت هستند که برای فروش محصولات لوازم تحریر فعالیت می کنند. اما مورد اعتماد بودن فروشگاه نکته بسیار مهمی است که آیا فروشگاهی که ما ازش خرید می‌کنیم مورد اعتماد هست یا نه؟! وزارت صنعت معدن تجارت به فروشگاه‌هایی که مورد تایید از لحاظ وجود فروشگاه در آدرس ذکر شده هستند یک نماد ارائه میکنه که کار را برای شما راحت تر می کند.

شما این نماد را در هر فروشگاهی که مشاهده کردید می‌توانید با خیلی راحت ازش خرید داشته باشید. چون از لحاظ وجود فیزیکی فروشگاه در آدرس ذکر شده و قوانین فروش مورد تایید وزارت صنعت معدن و تجارت است. یکی از این فروشگاه‌ها که در اینستاگرام هم فعالیت دارند فروشگاه آنلاین هیس هست که می‌توانید خرید خودتان را هم از طریق سایت و هم از طریق اینستاگرام انجام بدهید.

لوازم تحریر فانتزی دخترانه پر فروش کدامند؟

لوازم تحریر فانتزی دخترانه همیشه بازار داغ و خوبی دارد. چون با توجه به توضیحاتی که بالا دادیم نسبت به اینکه محصولات فانتزی چی هست و … سلیقه دختر خانم‌های بیشتر به سمت رنگ‌های شاد و کارکترهایی مثل یونیکورن و … هست. به عنوان مثال از پر فروش‌ترین مدل‌های روان نویس‌های فانتزی میشه به مدل‌های یونیکورن، لاما، فست فودی و … اشاره کرد. در ادامه می‌توانید چند نمونه از اون رو مشاهده کنید.

3روان نویس3

تمامی این مدل‌ها به دلیل پر فروش بودنشان باعث شده تا نمونه‌های تولید داخل هم موجود باشه با کیفیتی مشابه یا در بعضی محصولات حتی بهتر از تولیدات چینی، مثلا مدل‌های آکواریومی که هم در بین دختران خیلی محبوب است و هم خیلی پر فروش می باشد. ما این تصاویر را از فروشگاه آنلاین هیس دانلود و معرفی کردیم چون با توجه به جستجویی که در بازار شده بهترین برند در حال حاضر برند آنجل هست و یکی از معتبر ترین نمایندگان مجاز این برند هیس است.

چند نمونه از محصولات لوازم تحریر فانتزی

از آنجایی که محصولات فانتزی کلا ظاهر زیبا و قشنگی دارد و بین دانش آموزان دوره اول تا ششم پر طرفدار هم هست بیاید تا با همدیگه بریم چند محصول رو بررسی و مشاهده کنیم. با هم کلی ازشون لذت ببریم.

جایگاه جامدادی فانتزی در لوازم تحریر:

در دسته بندی لوازم تحریر یه چیزی که در واقع به شدت مورد نیاز می‌باشد جامدادی است. چون هر شخصی که لوازم تحریر داشته باشه 100% نیاز به یک جامدادی هم برای گذاشتن لوازم و تحریر شخص داخل اون دارد. طرح‌های فانتزی در محصولات جامدادی چرمی هستند که یه مقدار نسبت به مابقی مدل‌ها پرفروش تر هستند. مانند طرح‌های گلکسی، خرگوش شیطون، هیولا و … برای خرید جامدادی باید حتما به جنس رویه، نوع دوخت، جنس زیپ و … توجه داشته باشید تا بتوانید یک خرید ایده آل را تجربه کنید. جامدادی‌ها در بازار با جنس‌های مختلفی مثل: چرمی، پارچه ای، کنفی درحال ارائه و فروش هستند. در واقع بهترین جنس رو میشه جنس چرمی دانست. نوع زیپ‌ها به دو نوع فلزی و پلاستیکی تقسیم می شوند. قطعا بهترینشون نوع فلزی می باشد. پس حواستون هنگام خرید جامدادی‌های فانتزی باشد که نیازتان و بودجه شما چقدر است تا بتوانید گزینه مناسب تری را انتخاب کنید.

روان نویس فانتزی و لوازم تحریر:

نیاز به نوشتن در هر مقطعی از تحصیل وجود دارد، به طور مداوم ما در حال نوشتن مشق، کار روزمره، خاطرات یا چیزهای دیگه هستیم. اما با هر چیزی نباید نوشت، چرا؟ چون برخی وسایل نوشتن کمی خسته کننده است. ابزارهای زیادی برای نوشتن هستند مثل: مداد، خودکار، روان نویس و … اما از آنجایی که از اسمش مشخص است راحت ترین چیز استفاده از روان نویس است.

در بازار روان نویس‌های زیادی هستند که شاید کلیشه ای و خسته کننده شده باشند و همیشه ظاهر یکسانی دارند. اما روان نویس فانتزی هم هست که می‌توانید با انواع مدل‌ها، کارکترهای متنوع، رنگ‌های شاد و روان بودن در نوشت استفاده کنید. روان نویس‌های فانتزی به دلیل سری‌های سیلیکونی که دارند باعث می‌شود که هر مدل کاراتری رو داشته باشه و به دلیل فانتزی بودنش از رنگ‌های شاد استفاده میکنه که کمی جذاب و باعث شادی مصرف کننده باشه.

کاور A4 فانتزی:

یه زمانی هست که یکسری مدارک مهم مثل جزوه، تحقیقات یا چیزهای دیگر که برای شما مهمه و دوست دارید ظاهری قشنگ و مرتب داشته باشید. در گذشته یه سری پوشه‌های پلاستیکی و دکمه ای بودن که توش کاغذمون رو میذاشتیم اما الان دیگه نسل پوشه منقرض و کاور A4 در بازار رواج پیدا کرده. اونم از مدل‌های فانتزیش که چنتا مزیت داشت یکیش ظاهر فانتزیش هست و جنس چرمی و زیپی بودن بجای دکمه ای. چون این کاورها از جنس چرم مصنوعی هستند قابلیت این رو داره که انواع طرح‌های جذاب روش چاپ کرد. این محصولات رو با مدل‌هاش می‌تونید تو سایت هیس مشاهده و خریداری کنید.

کاور A4 طرح طبیعت

ماژیک‌های فانتزی:

بعضی متن‌های توی یه کتاب رو که داریم میخونیم یا مطلبی که برای کسی یادداشت میکنیم نیاز به این داره که هایلایتش کنیم تا بهتر دیده بشه. برای این کار از ماژیک‌های هایلایتر استفاده میکنن. یکسری از فروشگاه‌ها هست این محصول رو در طرح‌های فانتزی مثل یونیکورن، رنگی، آبنباتی دارن میفروشن یکیش هم فروشگاه هیس هست که داره این محصول رو در طرح‌های مختلف میفروشه. دقت داشته باشید که بعضی جنس‌ها کیفیتشون خیلی مهم هست مثل هایلایترها که کم رنگ یا خشک نشده باشن. اما اگر از فروشگاه هیس خرید داشته باشید کیفیت و قیمت رو براتون تضمین میکنیم.

3385

مشاهده محصولات ماژیک هایلایتر

تراش فانتزی:

از قدیم مداد 2 تا برادر هم داشت به نام تراش و پاک کن! تراش برای تیز کردن مدادهاتون استفاده میشه و باید کنار لوازم و تحریرت داشته باشی. اما دیگه مثل قدیم نیست که یه تراش فقط ترش باشه! دیگه میشه کلی امکانات هم باشه مثل فانتزی بودنش و اینکه می‌تونه آشغال‌های تراش رو داخل خودش نگه داره که بهشون تراش‌های سطل آشغال دار یا مخزن دار میگن. تراش‌ها توی طرح‌های مختلفی هستند مثل هندسی کوکی، دوقلو خرسی، موش موشی، شیطونک که این چنتا مدل فوق العاده فانتزی رو می‌تونید توی سایت هیس ببینید.

3482

در تراش‌ها تیز بودن تیغه تراش خیلی خیلی مهم هست، چون اصلا با تراشی که تیز نباشه نمیشه مداد رو به راحتی تراشید و مدادتون هم خراب میکنه پس هنگام خریدش حواستون خیلی خیلی بهش باشه.

سخن پایانی و بهترین مرکز فروش لوازم تحریر فانتزی

لوازم تحریر فانتزی به دلیل متفاوت بودنش در رنگ و ظاهر خیلی بین مردم بخصوص کودکان و نوجوانان پر فروش شده. به همین دلیل خیلی از ما به دنبال خرید این محصولات برای مصرف شخصی خودمون یا حتی خرید عمده اون‌ها برای کسب کارمون هستیم. خرید لوازم تحریر فانتزی باید ارزون و با کیفیت باشه که اونم فروشگاه هیس تنها نمایندگی مجاز برند آنجل در جنوب کشور هست. تمامی محصولات فانتزی در انواع دسته بندی‌های مختلف رو داره با کیفت بالا و قیمت مناسب میفروشه.

برای خرید محصولات لوازم تحریر فانتزی در دسته بندی‌های روان نویس فانتزی، کاورA4، جامدادی، تراش، بوک مارک و …. می‌تونید از این فروشگاه استفاده کنید. یک نکته مهم اینکه این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت هم هست که به اعتماد هرچی بیشتر شما کمک میکنه.

fail PDF