راهنمای خرید انواع مدل جامدادی مدرسه
راهنمای خرید انواع مدل جامدادی مدرسه

جامدادی ها انواع مختلفی دارند که باید با توجه به نوع نیازتان از میان این تنوع بالا یکی را انتخاب و خریداری نمایید. جامدادی ها به طور کلی در دو نوع جامدادی رومیزی و جامدادی مناسب کیف، دسته بندی می شوند. ضمن اینکه از نظر طرح و رنگ در دو مدل جامدادی دخترانه و پسرانه هم تقسیم بندی می شوند. در ادامه شما را در انتخاب و خرید انواع مدل های جامدادی بیشتر راهنمایی می کنیم. در صورتی که می خواهید جامدادی شیک‬‎ و یا جامدادی جدید داشته باشید پس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

انواع جامدادی با توجه به نوع مصرفی

همانطور که در بالا گفته شد جامدادی ها در دو نوع جامدادی رومیزی و مناسب کیف، دسته بندی می شوند. در ادامه با جزئیات بیشتری این مدل ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

جامدادی رومیزی

جامدادی رومیزی برای تمیز و مرتب نگه داشتن میز تحریر ضروری است. برای اینکه بتوانید لوازم تحریر خود را با نظم و مرتب در دستری داشته باشید باید جامدادی رومیزی را در لیست خرید خود قرار دهید. در هنگام خرید جامدادی های رومیزی بهتر است از مدل هایی استفاده کنید که دارای چندین محفظه مناسب و جادار باشند. زیرا به راحتی می توانید لوازم تحریر خود را دسته بندی کنید و در هنگام نیاز راحت تر لوازم تحریر خود را پیدا کنید. به عنوان مثال جای خودکار، مداد و خط کش خود را در محفظه های جامدادی مشخص کنید. اگر شما هم میز تحریر دارید خرید و استفاده از جامدادی رومیزی به شما پیشنهاد می شود.

انواع جامدادی با توجه به نوع مصرفی

جامدادی مناسب کیف

یکی از متداول ترین مدل های جامدادی همین جامدادی های کوچک مناسب کیف می باشد. به طور کلی جامدادی ها برای نظم دادن به کیف و لوازم تحریرتان طراحی و ساخته شده اند و بهتر است حتما از یک جامدادی با چند محفظه استفاده کنید. به این ترتیب وسایل مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان پیدا می کنید. این مدل جامدادی ها در انواع جامدادی دخترانه فانتزی‬‎، جامدادی دانشجویی‬‎، جامدادی پسرانه، جامدادی بزرگ دخترانه دسته بندی می شوند. برای دانش آموزان، دانشجویان و به طور کلی هر شخصی که می خواهد از لوازم تحریر استفاده کند خرید جامدادی الزامی است. که می توانید در دو نوع جامدادی فانتزی و اسپرت سفارش و خریداری نمایید.

انواع جامدادی با توجه به جنسیت مصرف کننده

انواع مدل جامدادی مدرسه را می توان در دو نوع جامدادی دخترانه و پسرانه تقسیم بندی کرد. در ادامه هر یک از این مدل ها را بیشتر برای شما توضیح می دهیم:

انواع مدل جامدادی دخترانه

جامدادی های صورتی رنگ و فانتزی که طرح های کیوت و جذابی دارند در این دسته از جامدادی ها قرار می گیرند. جامدادی های عروسکی یا با طرح عروسک جزو این دسته قرار می گیرند. معمولا رنگ بندی این مدل جامدادی از رنگ های شاد و کیوت انتخاب می شود. داشتن محفظه و جادار بودن جامدادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پس حتما در هنگام خرید به این موارد دقت داشته باشید.

انواع مدل جامدادی پسرانه

جامدادی مدل پسرانه معمولا دارای طرح های ماشین و یا فضانورد و این گونه موارد هستند. یا طرح های فوتبالی و توپ نیز جزو مدل جامدادی پسرانه می باشد. دانش آموزان پسر بیشتر تمایل دارند از رنگ های آبی، سورمه ای و یا این قبیل رنگ ها استفاده نمایند.

جامدادی دانشجویی

یکی دیگر از جامدادی هایی که بسیار هم طرفدار دارد جامدادی های دانشجویی است. این محصول که بیشتر سبک اسپورت دارند برای دانشجویان دختر و پسر لازم است. با توجه به اینکه چه مقدار وسایل می خواهید با خود حمل کنید باید سایز مناسب این محصول را خریداری نمایید. رنگ های سورمه ای، طوسی و مشکی در این میان بسیار طرفدار دارد.

کاربرد جالب و متفاوت انواع جامدادی

کاربرد جالب و متفاوت انواع جامدادی

کاربرد دیگر جامدادی ها استفاده از آنها به عنوان کیف لوازم آرایش و بهداشتی در میان بانوان می باشد. بسیاری از بانوان با سلیقه طرح های زیبا و دلنشین جامدادی های دخترانه چرم و دست دوز نمدی ترجیح می دهند از آنها به عنوان کیف آرایشی و جایی برای نگهداری لوازم آرایش استفاده کنند. معمولا از جامدادی هایی که سایز بزرگ تری دارند برای این کار استفاده می شود. که می توانید انواع مدل های آن را در فروشگاه هیس مشاهده نمایید.

جنس متنوع جامدادی

جامدادی ها را می توان از نظر جنس و نوع متریال ساختی که دارند نیز دسته بندی کرد. به عنوان مثال جامدادی نمدی، چرم، بافتنی، دست دوز و چوبی جزو جامدادی های مرسوم و متداول می باشد. کلی ترین دسته بندی انواع جامدادی از لحاظ جنس هستند. مدل چرم این محصول بخصوص جامدادی دست دوز چرمی در زمره جامدی های لوکس و باکیفیت قرار می گیرد. طبیعتا هر چه کیفیت جنس و متریال محصول بهتر باشد طبیعنتا قیمت بالاتری هم دارد.

انواع جامدای نمدی و جامدادی رولی تولید شده با نمد از مدل های متفاوت و خلاقانه ای می باشند. بسیاری از جامدادی های دست دوز با استفاده از نمد و چرم دوخته می شوند. به همین دلیل از ارزش بالاتری نسبت به سایر مدل ها برخوردارند. استفاده از طرح ها و عروسک هایی که به نوعی نماد از فرهنگ ایرانی هستند در تولید جامدادی های سنتی و بافتنی به ویژه در نوع دست دوز موجب متفاوت بودن آن ها می باشد.

اشتراک گذاری