baner1
اطلاعیه مهم تغییرات در نحوه فروش شرکت

اطلاعیه مهم در نحوه فروش مجموعه هیس

  • با توجه به استقبال زیاد شما همراهان همیشگی فروشگاه هیس از تاریخ : ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ تصمیم گرفتیم بستر فروش محصولات عمده و تک فروشی مجموعه هیس را از هم دیگر جداسازی و جهت اعتبار بیشتر شما عزیزان ماهیت فروشگاه هیس از حقیقی به حقوقی با نام شرکت توسعه ارتباطات آرتینا به شماره ثبت : 35761 تبدیل گردید با توجه به تصمیمات گرفته شده نیاز به کمی توضیحات برای شما عزیزان هست در ادامه به آن میپردازیم.

 

  • در فروشگاه هیس قرار بر آن است که از تاریخ اعلام شده تنها امکان ثبت سفارشات عمده برای خرده فروشان ، نمایندگان و شعب فروشگاه با تایید حساب کاربری ها از سمت شرکت فراهم خواهد بود.

 

  • با توجه به فروش عمده و واردات مستقیم و بدونه واسطه ی شرکت توسعه ارتباطات آرتینا اختلاف قیمت های نزولی بسیار زیادی را شما عزیزان تجربه خواهید کرد که از روز اول هدف مجموعه هیس بود و خواهد بود.

 

  • تمامی ثبت سفارشات شما با ارائه فاکتور های رسمی و ثبت شده جهت ارائه به تمامی ارگان ها مانند اداره مالیات،مبارزه با قاچاق،اماکن و… خواهد بود تا دیگر جای هیچگونه نگرانی برای مالیات و مابقی موارد را نداشته باشید.

 

فرایند خرده فروشی در فروشگاه هیس :

همچنان برای عزیزانی که تمایل به خرید محصولات بصورت تک یا تعداد کمتر از فروش های عمده دارند در بستر وبسایت اکلیل به نشانی : https://akliland.com با قیمت های متفاوت امکان پذیر خواهد بود.

اگر همکارانی نیاز به فاکتور های رسمی یا تمایلی به دریافت آن ندارند میتوانند از طریق فروشگاه اکلیل به عنوان اولین عاملیت فروش مجازی و فیزیکی اقدام به خرید و ثبت سفارش کنند.

اگر شما هم نیاز به دریافت نمایندگی برند اکلیل از شرکت توسعه ارتباطات آرتینا به عنوان عاملیت فروش با سود قابل قبول دارید میتواند با شماره تماس های ما در ارتباط باشید.

 

ارتباط با ما :

آدرس کارخانه: فارس – شیراز – شهرک صنعتی بزرگ شیراز – خیابان کیمیا – قطعه 4 – بلوک RL4

شماره تماس: 91691267-021

ایمیل:[email protected]

 

آدرس عاملیت فروش: فارس – شیراز – دروازه کازرون – پاساژ موشیر – طبقه همکف – پلاک G5

شماره تماس: 91691267-021 (داخلی 3)

ایمیل: [email protected]