بهترین مدل جامدادی برای مدرسه چه ویژگی هایی دارد؟
بهترین مدل جامدادی برای مدرسه چه ویژگی هایی دارد؟

مدل جامدادی انواع مختلفی دارد که باید ابتدا مدل های جامدادی را بشناسید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین جامدادی را برای خود خریداری نمایید. قبل از خرید نیازهای خود را مورد بررسی قرار دهید. آیا برای میز تحریر خود می خواهید جامدادی خریداری کنید یا جامدادی را برای حمل وسایلتان در کیف!؟ جامدادی اسپرت، شیک، ساده، فانتزی و … را با اطلاع کامل از نحوه استفاده از آن ها خریداری نمایید. ما اینجاییم تا به شما مدل های جامدادی را معرفی کنیم تا بتوانید بهترین مدل جامدادی را شناسایی و خریداری نمایید.

آشنایی با انواع مدل جامدادی رومیزی

به هم ریختگی و گم شدن وسایل تحریر روی میز جزو کلافه تان کرده پس همین حالا جامدادی را به لیست وسایل خود اضافه کنید. اگر به دنبال یک جامدادی شیک بر روی میز تحریر خود هستید باید از گزینه هایی استفاده کنید که هم فضای کافی و چند محفظه باشد تا بتوانید وسایل تحریر خود را مثل مداد، خودکار، روان نویس و خط کش خود را جاسازی کنید. اگر برای فضای اداری نیاز به خرید جامدادی رومیزی دارید پس خرید جامدادی فانتزی برای شما گزینه مناسبی نیست. بهتر است از جامدادی ساده و شیک و در حد امکان تک رنگ استفاده کنید. برای نظم دادن بیشتر به محیط میز تحریرتان بهتر است از رنگ های یکسان استفاده کنید. با این کار محیط اداری و فضای کارتان رسمی تر و زیباتر خواهد بود.

آشنایی با انواع جامدادی رومیزی

اما در صورتی که قرار است در محیط خانه و بر روی میز تحریر خانه از جامدادی رومیزی استفاده نمایید پس بهتر است از نمونه های فانتزی و زیبا استفاده کنید. برای این کار به جنسیت فرد مصرف کننده دقت داشته باشید. به عنوان مثال رنگ و طرح جامدادی های دخترانه و پسرانه متفاوت می باشند. به یاد داشته باشید در هنگام خرید به سلیقه کودک خود توجه کنید و با توجه به سلیقه او خرید کنید. زیرا اینگونه به راحتی می توانید به استقلال و اعتماد به نفس کودک خود کمک کنید. بهتر است از رنگ های شاد و جذاب برای خرید جامدادی رومیزی استفاده نمایید.

جامدادی مناسب مدرسه و دانشگاه

به طور کلی جامدادی ها برای نظم دهی ساخته شده اند؛ برخی برای نظم دادن میز تحریر و برخی دیگر برای نظم دهی کیف مناسب می باشند. جامدادی های کیفی نیز انواع مختلفی دارند که با توجه به سن، موقعیت اجتماعی و جنسیت و همچنین بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اند انتخاب می شوند. جامدادی هایی که برای دانش آموزان و کودکان استفاده می شود معمولا کیوت و فانتزی هستند. بهتر است از مدل های رنگی و عروسکی برای دختران استفاده کنید و مدل های طرح ماشین را برای پسران انتخاب کنید.

اگر دانشجو هستید و می خواهید برای مرتب کردن وسایل تحریر از جمله پاک کن، خودکار، غلط گیر، خط کش، اتود و … از جامدادی استفاده کنید بهتر از جامدادی شیک و ساده زیپ دار استفاده کنید. جامدادی دخترانه اسپرت برای دانشجویان دختر گزینه مناسب تری نسبت به جامدادی دخترانه فانتزی می باشد. در دوران دانشجویی سعی کنید از جامدادی های کوچک استفاده کنید زیرا تعداد لوازم تحریری که می خواهید با خود حمل کنید کمتر است پس بهتر است کوچک و جمع و جور باشد. با این کار شما به راحتی می توانید یک کیف جمع و جور و راحت با خود حمل کنید.

جامدادی های دخترانه

جامدادی فانتزی دخترانه دارای رنگ های شاد صورتی، قرمز، بنفش، سبز و … می باشند. معمولا طرح های عروسکی و یا شخصیت های برنامه کودک برای دختران جذاب تر است. جامدادی های دخترانه معمولا محفظه های بیشتری دارند و به راحتی می توانید وسایل خود را درون آن جای دهید. زمانی که از جامدادی برای مدرسه استفاده می کنید باید بزرگ تر باشد زیرا وسایلی که یک دانش آموز با خود حمل می کند نسبت به وسایلی که دانشجویان با خود حمل می کنند بیشتر است بنابراین باید از جامدادی بزرگ استفاده کنند.

جامدادی های پسرانه

در مقابل جامدادی دخترانه، جامدادی های پسرانه معمولا درصد فانتزی و کیوت بودن کمتری دارند. شاید به دلیل نوع خلق و خویشان باشد که تمایل کمتری به وسایل فانتزی از خود نشان می دهند. جامدادی پسرانه معمولا طرح ماشین و فوتبالی می باشد که البته جزو سلایق اکثر پسران می باشد. جامدادی های پسرانه رنگ آبی، سبز، نارنجی و در بیشتر مواقع رنگ های گرم را شامل می شوند.

ویژگی های جامدادی خوب چیست؟

تا به اینجا شما را با انواع جامدادی آشنا کردیم حالا نوبت آن است که به شما بگوییم ویژگی یک جامدادی خوب چیست؟ و راهنمایی تان می کنیم که چطور می توان جامدادی مناسب خود را پیدا کرد؟ پس با ما همراه باشید تا بتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

ویژگی های جامدادی خوب چیست؟

ابعاد جامدادی

در نظر داشته باشید از جامدادی برای چه کارهایی می خواهید استفاده کنید. چه اجسام و به چه میزان می خواهید درون جامدادی جای دهید. با پاسخ دادن به این سوالات است که می توانید جامدادی سایز مناسب را انتخاب کنید.

استحکام :

اولین و مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید استحکام و مقاومت جامدادی می باشد. جامدادی از متریال های مختلفی مانند: فلزی، پلاستیکی، پارچه ای و یا ترکیبی از چند متریال ساخته می شوند. معمولا جامدادی های فلزی استحکام بیشتری دارند اما نکته ای که اهمیت دارند نحوه ساخت و شرکت سازنده آن ها اهمیت دارد.

دوخت خوب:

در صورتی که از جامدادی های پارچه ای استفاده می کنید باید نوع دوخت و نحوه دوخت آن ها را مورد بررسی قرار دهید. زمانی که از جامدادی های باکیفیت استفاده می کنید دیگر نگرانی بابت شکافتن دوخت نخواهید داشت و کودک شما به راحتی می تواند از جامدادی پارچه ای و سا جامدادی طلقی استفاده کند.

طرح فانتزی:

جامدادی ها در مدل های متنوعی موجود هستند که می توانید با توجه به نیازتان بهترین و مناسب ترین مدل جامدادی را انتخاب و خریداری نمایید. تنوع طرح های جامدادی بسیار بالاست و با هر سلیقه ای که داشته باشید می توانید مدل دلخواهتان را انتخاب کنید. معمولا دانش آموزان که سال های ابتدایی تحصیل خود را می گذرانند از نمونه طرح های فانتزی استفاده می کنند.

نحوه بسته شدن:

هر یک از جامدادی ها یک مدل بسته می شوند؛ برخی با چسب، آهنربا، زیپ، دکمه و … باز و بسته می شوند. در نظر داشته باشید هر یک از مدل های باز و بسته شدن باید از متریال باکیفیت استفاده کنید تا بعد از گذشت مدتی کیفیت خود را از دست ندهد.

آخرین سخن بهترین مدل جامدادی برای مدرسه

به طور کلی جامدادی ها جزو وسایل تحریر محسوب می شوند که در خانه، محل کار، مدرسه، دانشگاه و … بسیار کاربردی هستند. به همین دلیل همه شما نیاز به خرید این جعبه نظم دهنده یا همان جامدادی کیفی و رومیزی برای لوازم تحریر خود دارید. دقت داشته باشید که در هنگام خرید میزان وسایلی که می خواهید درون جامدادی قرار دهید دقت داشته باشید تا بتوانید یک خرید ایده آل و مقرون به صرفه داشته باشید. انواع مدل جامدادی رومیزی و کیفی را می توانید در فروشگاه اینترنتی هیس خریداری نمایید.