راهنمای جامع برای خرید مداد رنگی باکیفیت
راهنمای جامع برای خرید مداد رنگی باکیفیت

راهنمای جامع برای خرید مداد رنگی به شما کمک می کند یک خرید مقرون به صرفه و ایده آل از مدادرنگی را تجربه کنید. یکی از بهترین روش های کشف استعداد کودکان نقاشی کشیدن است؛ اما نقاشی باید با استفاده از مداد رنگی باکیفیت انجام شود. در ادامه شما را در انتخاب و خرید مداد رنگی باکیفیت راهنمایی می کنیم تا بتوانید یک خرید عالی و مقرون به صرفه را تجربه کنید. مداد رنگی ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع مدل ها و نوع مصرفی که دارند قسمت بندی می شوند. در ادامه شما را با بهترین مداد رنگی برای مدرسه و به طور کلی بهترین مارک مداد رنگی بیشتر آشنا می کنیم تا شما بتوانید از میان انواع برند ایرانی و خارجی مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

بهترین مداد رنگی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهم ترین ابزار لوازم تحریر مدادرنگی می باشد. بهترین مداد رنگی برای هر شخصی متفاوت است و با توجه به نیاز و بودجه اشخاص دسته بندی می شود. اما به طور کلی در زمان خرید مداد رنگی با در نظر گرفتن موارد زیر می توانید از نتیجه نهایی خرید خود رضایت داشته باشید:

مغزی مداد رنگی

از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید مداد رنگی باید به آن توجه داشته باشید مغزی مداد رنگی است. در واقع این مغزی مداد است که مشخص می کند قیمت این محصول چقدر باشد. مواد و متریال استفاده شده در ساخت مداد رنگی از همین مغزی شروع می شود. رنگی که بر روی کاغذ کشیده می شود با توجه به کیفیتی که مغزی دارد می تواند پر رنگ یا رنگ ملایم و پاستیلی داشته باشد. اگر از مدادهای باکیفیت خرید کنید در هنگام رنگ آمیزی راحت تر کار می کنید. دستان شما خسته نمی شود و بعد از پاک کردن آثار رنگ بر روی کاغذ باقی نمی ماند. پس در هنگام خرید مداد رنگی این مورد را حتما در نظر داشته باشید.

بهترین مداد رنگی کدام است؟

تعداد مداد رنگی

مدادهای رنگی در بسته های 12 عددی تا 255 رنگ در بازار موجود است. شما باید با توجه به نوع نیازی که دارید و می خواهید نقاشی بکشید بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید. قطعا هر چه تعداد مداد رنگی های بسته بندی بیشتر باشد قیمت بالاتری را خواهد داشت. پس در هنگام خرید دقت داشته باشید که به چه رنگ هایی و با چه تناژ رنگی نیاز دارید که خرید مقرون به صرفه و ایده آلی را تجربه کنید.

مارک و برند مداد رنگی

از دیگر موارد حائز اهمیت می توان به مارک و برند مداد رنگی اشاره داشت. به طور کلی اگر می خواهید به صورت حرفه ای نقاشی کنید باید از مداد رنگی های برند و معروف استفاده کنید. از جمله مداد رنگی هایی که در حوزه نقاشی و به طور کلی لوازم تحریر معروف هستند می توان به فابر کاستل، پریسما کالر، کنته پاریس، استدلر، لیرا و … اشاره داشت. اما در صورتی که می خواهید برای مصرف روزانه و نقاشی های معمولی از مداد رنگی استفاده کنید پس گزینه های مداد رنگی فکتیس، بوبو، مداد رنگی پاستیلی و … اشاره داشت. اما به طور کلی و با توجه به نظر مصرف کنندگان بهترین مارک مداد رنگی فابر کاستل و مارک مداد رنگی پیکاسو می باشد. که نقاشان حرفه ای تمایل به استفاده و خرید مداد رنگی از این دو برند را دارند.

مارک و برند مداد رنگی

قیمت خرید مداد رنگی چقدر است؟

قیمت بهترین مارک مداد رنگی قطعا بالاتر است، بنابراین در زمانی که نیاز به نقاشی های حرفه ای دارید از برندها برتر خرید کنید. اما اگر برای مصرف روزانه یا برای دانش آموزان می خواهید مداد رنگی خریداری نمایید بهتر است از مارک های معمولی تر استفاده کنید. برخی نیز تمایل به استفاده از رنگ های پاستیلی و کمرنگ دارند که با توجه به نیاز و سلیقه ای دارید می توانید خرید مداد رنگی خود را انجام دهید. بهترین مداد رنگی های حرفه ای در واقع همان بهترین مداد رنگی خارجی است. اما ما در میان برندهای ایرانی نیز بهترین مارک مداد رنگی ایرانی را نیز داریم.

قیمت خرید مداد رنگی چقدر است؟

قیمت خرید مداد رنگی به طور کلی با توجه به نرخ دلار و تورم بازار مشخص می شود. ضمن اینکه نوع بسته بندی، تعداد مداد رنگی، حجم خرید و بسیاری موارد دیگر در قیمت نهایی موثر می باشد. بنابراین در هنگام دریافت قیمت توجه داشته باشید چه نوع کیفیتی را انتخاب کرده اید. شما می توانید خرید خود را از فروشگاه اینترنتی هیس انجام دهید و از تخفیف های ویژه مناسبتی و تخفیفات پلکانی هیس استفاده نمایید.

بهترین مداد رنگی برای کودکان کدام است؟

کودکانی که به تازگی نقاشی کشیدن را شروع کرده اند بهتر است از مداد رنگی های معمولی استفاده کنند. از محصولاتی که بتوان به راحتی از ان ها استفاده کرد و بدون نیاز به فشار دادن زیاد با مداد رنگی ها نقاشی کشید. در نظر داشته باشید که مداد رنگی هایی که برای کودکان خریداری می کنید تنوع رنگ کمتری داشته باشد به عنوان مثال یک مداد رنگی 12 رنگ برای کودکان پایه ابتدایی کفایت می کند. اما از برند مرغوب خرید کنید که دستان کودک در هنگام نقاشی درد نگیرد.

خرید مارک مداد رنگی برای دانشجویان نقاشی کدام است؟

اگر دانشجوی نقاشی هستید و می خواهید یک نقاشی خاص و به یاد ماندنی داشته باشید پس خرید مداد رنگی برند را به شما پیشنهاد می کنیم. این مح برندهای مختلفی تولید کرده اند که با توجه به نوع سبک نقاشی که انتخاب کرده اید باید برند مخصوص همان را انتخاب کنید. برای این کار می توانید از اساتید خود راهنمایی کنید. اما به طور کلی فابر کاستل، پریسما کالر، کنته پاریس، استدلر، لیرا جزو محبوب ترین برندها می باشد. که باید با توجه به بودجه و نیازتان گزینه مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید.