صفر تا صد انتخاب و خرید پاک کن
صفر تا صد انتخاب بهترین پاک کن

یکی دیگر از ابزار لوازم تحریر که بسیار کاربردی و مهم است پاک کن می باشد. اما به راستی بهترین پاک کن کدام است؟ پاک کن بخصوص برای طراحان و دانش آموزان و به طور کلی محصلین از اهمیت زیادی برخوردار است. ما می خواهیم شما را در خرید پاک کن راهنمایی کنیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. با دانستن چند نکته ساده می توانید یک خرید مقرون به صرفه و عالی را تجربه کنید و آثار اشتباهات خود را بدون بجای ماندن آثاری پاک کنید.


جهت بازدید از انواع پاک کن فروشگاه اینترنتی هیس کلیک کنید.


5 ویژگی پاک خوب کدام است؟

برای اینکه بتوانید بهترین پاک کن را خریداری نمایید؛ باید ابتدا با انواع ویژگی های پاک کن به خوبی آشنایی داشته باشید. از جمله ویژگی های پاک کن می توان به موارد زیر اشاره داشت:

۱. ساختار منعطف

اولین و مهم ترین ویژگی پاک کن خوب ساختار نرم و منعطفی است که باید داشته باشد. در صورتی که پاک کن خشک و غیر منعطف باشد بعید است اثر پاکیزه ای را بر روی کاغذ شما بجای بگذارد. بنابراین در هنگام انتخاب و خرید پاک کن دقت داشته باشید پاک کنی نرم و منعطف را انتخاب و خریداری نمایید.

۲. داشتن یک بافت منسجم

علاوه بر منعطف بودن پاک کن باید محصولی را انتخاب کنید که دارای یک بافت منسجم هم باشد. زمانی که پاک کن را بر روی کاغذ فشار می دهید نباید به گونه ای باشد که سریع بشکند و یا پودر شود. در صورتی که پاک کن زیادی نرم و منعطف باشد با کوچکترین فشاری ترک می خورد و پودر می شود.

5 ویژگی پاک خوب کدام است؟

۳. پاک کن بدون مواد مضر

پاک کن وسیله ای است که روزانه با آن سرو کار داریم و به طور مستقیم با بدن ما در ارتباط است. بنابراین به یاد داشته باشید که پاک کن از مواد مضر و مواد شیمیایی درست نشده باشد. در صورتی که از پاک کن، کودکان استفاده می کنند حساسیت این موضوع بیشتر به چشم می خورد.

۴. شکل پاک کن

شکل پاک کن باید به گونه ای انتخاب شود که در هنگام دست گرفتن به راحتی بتوانید با آن پاک کنید. به طور کلی پاک کنی که می خرید باید با ارگونومی دست مصرف کننده هم خوانی داشته باشد. به عنوان مثال زمانی که یک کودک دانش آموز می خواهد از پاک کن استفاده کند با زمانی که یک بزرگ سال و طراح می خواهد از پاک کن استفاده کند باید سایز متفاوتی را انتخاب و خریداری کنید.

5- آسیب نزدن به کاغذ

در صورتی که پاک کن از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد ممکن است به سطح کاغذ شما آسیب وارد کند. بنابراین علاوه بر اینکه قدرت پاک کنندگی مناسبی ندارد بلکه به کاغذ شما نیز آسیب می زند. حتی ممکن است موجب پارگی کاغذ شما شود.


جهت بازدید از انواع لوازم تحریر فروشگاه اینترنتی هیس کلیک کنید.


بهترین پاک کن کدام است؟

بهترین پاک کن برای هر شخصی متفاوت است. در واقع شما باید با توجه به موقعیت و موارد مصرفی که دارید بهترین و مناسب ترین پاک کن را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه به برخی از خصوصیات بهترین پاک کن اشاره می کنیم:

بهترین پاک کن برای محصلین کدام است؟

محصلین نیز با توجه به رده سنی که دارند دسته بندی می شوند. به طور مثال پاک کنی که برای دانش آموزی و پاک کنی که برای دانشجویی استفاده می شود باید متفاوت باشد. معمولا کودکان نمونه پاک کن های فانتزی را بیشتر دوست دارند و تمایل دارند پاک کن فانتزی و جذاب را به لیست خرید خود اضافه کنند. طبعتا برای یک دانشجوی دکترا استفاده از پاک کن فانتزی چندان جالب نمی باشد.

بهترین پاک کن کدام است؟

بهترین پاک کن برای طراحی و نقاشی کدام است؟

به طور کلی پاک کن های مخصوص طراحی دارای تنوع بیشتری نسبت به پاک کن های معمولی دارند. به عنوان مثال برخی از پاک کن ها برای طراحی و سیاه قلم مناسب می باشند و برخی دیگر برای پاک کردن مداد رنگی ساخته شده اند. بنابراین برای خرید پاک کن طراحی بهتر است از استاد طراحی خود کمک بگیرید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را خریداری نمایید. خوب است بدانید در طراحی و نقاشی برای اجرای تکنیک های نقاشی هم از پاک کن های مخصوص استفاده می شود. اما به طور کلی می توان گفت که ظرافت و حساسیت کار با پاک کن در طراحی و نقاشی بالاتر است. بنابراین برای خرید پاک کن مناسب طراحی باید بیشتر زمان بگذارید و هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

بهترین نوع پاک کن برای خرید کدام است؟

شما می توانید انواع باکیفیت پاک کن را در فروشگاه اینترنتی هیس مشاهده نمایید و از میان آن ها بهترین ومناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید.