لیست بهترین مارک اتود و مدادنوکی باکیفیت ایرانی و خارجی
لیست بهترین مارک اتود و مدادنوکی باکیفیت ایرانی و خارجی

انتخاب بهترین مارک اتود از میان برندهای ایرانی و غیر ایرانی کار دشواری است. با توجه به اینکه موارد مصرفی شما چیست و با اولویت بندی نیازهایتان به راحتی و بدون مشکل می توانید یک خرید ایده آل و مقرون به صرفه را تجربه کنید. اگر در انتخاب خود تردید دارید ما اینجاییم تا شما را در انتخاب و خرید بهترین مارک اتود راهنمایی کنیم. پس این مقاله از هیس را به دقت مطالعه نمایید تا بتوانید یک خرید ایده آل و البته مقرون به صرفه را تجربه کنید. دقت داشته باشید زمانی که می گوییم یک خرید مقرون به صرفه منظورمان این نیست که خرید ارزان قیمت داشته باشید. بلکه صرفا با در نظر گرفتن موارد مورد نیاز و حذف موارد غیر ضروری است که به شما می گوییم مداد نوکی باکیفیت و مقرون به صرفه ای را به شما معرفی می کنیم.

3 مورد از بهترین برند مداد نوکی کدام اند؟

افراد زیادی هستند که برای ادامه تحصیل و یا موارد کاری به اتود نیاز دارند. این لوازم تحریر بسیار کاربردی و پرمصرف هستند و دست تمام افرادی که محصل بوده یا کار می کنند می بینید. حتی نقاشان نیز در برخی موارد ترجیح می دهند بجای مداد یا مداد رنگی از اتود های برند استفاده کنند. برندهای زیادی هستند که مداد نوکی تولید می کنند. تعداد برندهای معروف و باکیفیت لوازم تحریر بسیار زیاد است. اما ما به دلیل محدودیت چند مورد از آن ها را به شما معرفی می کنیم. در ادامه می خواهیم به چند مورد از پرطرفدارترین برندها مداد نوکی اشاره کنیم:

1- مداد نوکی برند فابر کاستل

یکی از قدیمی ترین برندهای لوازم تحریر که ساخت کشور آلمان می باشد فابرکاستل می باشد. با توجه به نظرسنجی های انجام شده؛ می توان بهترین برند مداد نوکی را فابرکاستل معرفی کرد. این برند با خوش نامی که دارد توانسته است قدرت و تبحر خود را در ساخت لوازم تحریر به خصوص اتود به گوش تمام جهان برساند. اگر شما هم از لوازم تحریر با کیفیت استفاده می کنید پس قطعا نام فابر کاستل را شنیده اید. دلیل این شهرت هم قطعا رضایت مصرف کنندگان آن می باشد!

مداد نوکی برند فابر کاستل

2- مداد نوکی برند پنتل

اگر شما هم دوست دارید برندهای ژاپنی را امتحان کنید پس به شما برند پنتل را امتحان کنید. مداد نوکی برند پنتل نیز جزو محبوب ترین مدل های لوازم تحریر محسوب می شود. اگر می خواهید اتود بی نظیر و خاصی داشته باشید پس برند پنتل را انتخاب و خریداری نمایید. پنتل حتی بدنه چند ضلعی، ظریف و فلزی دارند که چند ضلعی بودن آن مانع از غلتیدن مداد روی سطوح صاف می شود. این شرکت بهترین برند مداد نوکی را برای طراحی تولید و به بازار عرضه می کند. همچنین قسمت لاستیکی که این مداد دارد؛ مانع از لیز خوردن آن در دست می شود.

مداد نوکی برند پنتل

3- مداد نوکی برند بیک

اما اگر به دنبال بهترین برند مداد نوکی ایرانی هستید پس ما به شما برند لوازم تحریر بیک را معرفی می کنیم. بیک توانسته محصولات باکیفیت و ارزان قیمتی را تولید کند که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. مداد نوکی برند بیک برای دانش‌ آموزان گزینه مناسبی است و به عنوان یک برند معروف ایرانی بسیار خوش دست و کیوت می باشد. اگر می خواهید از برندهای ایرانی حمایت کنید و برایتان مهم است که از برندهای ایرانی خرید کنید پس لوازم تحریر برند بیک را به شما معرفی می کنیم.

مداد نوکی برند بیک

ویژگی های بهترین مارک اتود و مداد نوکی چیست؟

در ادامه ویژگی های یک مداد نوکی خوب را با هم می شماریم. در نظر داشته باشید با کنار هم قرار دادن موارد مورد نیاز خودتان است که می توانید در خریدهای خود سود داشته باشید و خریدتان یک خرید باکیفیت و پربار باشد. اگر می خواهید بهترین مارک اتود را داشته باشید این موارد را در خرید خود در نظر داشته باشید:

نوع بدنه مداد نوکی چیست؟

اصلی ترین گزینه ای که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه داشته باشید؛ نوع بدنه ای است که مداد نوکی دارد. به عنوان مثال اتودهایی با بدنه پلاستیکی، فلزی، سیلیکونی و … موجود می باشند. در نظر داشته باشید اگر می خواهید یک اتود همیشگی داشته باشید پس بهتر است از میان اتودهای فلزی که کیفیت خوبی دارند استفاده کنید. در نظر داشته نوع بدنه مداد نوکی هایی که از بهترین مارک اتود هستند مرغوب هستند و با زمین خوردنی به این سادگی آسیب نمی بیند. اما بهتر است در هنگام استفاده از اتود بیشتر استفاده کنید.

ویژگی های بهترین مارک اتود و مداد نوکی چیست؟

اتود با چه نوکی شارژ می شود؟

نوک مداد ها در چند سایز متنوع موجود می باشند. نوک مداد از 0.3 شروع می شود و تا سایز 0.9 موجود است. البته با توجه به اینکه شما تمایل دارید خطوط نوشته شما ریز و یا درشت باشد نوع اتودی که خریداری می کنید نیز متفاوت می باشد. زیرا هر اتود با نوک مداد مخصوص به خود شارژ می شود. به همین دلیل قبل از خرید تصمیم بگیرید تا چه میزان می خواهید خط شما درشت و یا ریز باشد. در نظر داشته باشید اگر می خواهید اتود را در اختیار کودک و یا دانش پایه ابتدایی قرار دهید؛ بهتر است از اتودهایی که با نوک ضخیم تر دارند استفاده نمایید.

رنگ و طرح اتود به چه صورت است؟

برخی از رنگ های اتود مناسب دختران می باشد و برخی دیگر برای آقایان مناسب تر می باشد. برخی تمایل به استفاده از اتودهای فانتزی را دارند و برخی دیگر دوست دارند از اتودهای اسپرت استفاده کنند. با توجه به اینکه چه سلیقه ای دارید و چند سال سن دارید و به چه طرح و رنگی علاقه مند هستید اتود مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. معمولا بهترین مارک اتود و مداد نوکی تنوع رنگ بالایی دارد و شما به راحتی می توانید از میان تنوع بالا بهترین طرح را برای خود انتخاب و خریداری نمایید.

آخرین سخن

در نهایت باید به شما بگوییم که بهترین مارک اتود با توجه به نوع نیاز شما و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید متفاوت می باشد. ما تلاش کردیم که بهترین ها را به شما معرفی کنیم اما تصمیم نهایی با شماست که از میان انواع برند اتود کدام یک را برای خود انتخاب نمایید. شما می توانید تنوع بسیار بالای اتود را در فروشگاه اینترنتی هیس مشاهده نمایید و از میان آن ها بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود خریداری نمایید.