لیست سرویس پلاستیک جهیزیه عروس
لیست سرویس پلاستیک جهیزیه عروس

برای شروع یک زندگی جدید عروس خانم های عزیز، جهیزیه زیبایی را خریداری می کنند تا زندگی شادی را در کنار همسر خود شروع کنند. یکی از وسایل اولیه ای که باید خریداری شود سرویس پلاستیک و لوازم آشپزخانه می باشد. این لوازم منتهی به لوازم آشپزخانه نبوده و برای سرویس بهداشتی و حمام نیز باید خریداری نمایید. در ادامه شما را با برخی از مهم ترین موارد سرویس پلاستیکی بیشتر آشنا می کنیم تا آن ها را به ترتیب اولویت در لیست خرید خود قرار دهید. در نظر داشته باشید لوازم پلاستیکی جزو ضروری ترین وسایل خانه و آشپزخانه می باشد.

سرویس ظروف پلاستیکی فریزری

برای داشتن یک فریزر مرتب که همه چیز سر جای خود باشد باید از سرویس ظروف پلاستیکی فریزری استفاده نمایید. این روزها افرادی که به طبیعت علاقه مند هستند برای محافظت از طبیعت از نایلون های فریزری استفاده نمی کنند و ترجیح می دهند از ظروف پلاستیکی مخصوص فریزر استفاده کنند. جنس ظروف پلاستیکی فریزری باید مقاوم باشند تا در اثر یخ زدن ترک نخورند.

سرویس ظروف پلاستیکی پذیرایی

در وسایل پذیرایی نیز وسایل پلاستیکی به صورت محدود دیده می‌ شود. به عنوان مثال ست کفگیر که نوعی پلاستیک ضد حرارت است یا پارچ و کاسه و قاشق چنگال را می توان نام برد. ست پیک نیک نیز جزو ظروف پذیرایی است که شامل وسایل و ظروف لازم مثل پیش دستی، بشقاب، قاشق و چنگال، لیوان، نمک دان و کاسه می باشد. این ست که وسایل آن تا حد امکان کوچک هستند و فضای کمی اشغال می‌ کنند برای هر ماشینی لازم است. رنگ سرویس پلاستیک را می‌ توانید با دیگر وسایل جهیزیه خود هماهنگ کنید. کیفیت و زیبایی این دست ظروف نیز اهمیت دارند چرا که برای پذیرایی از مهمان در تفریح مورد استفاده قرار می گیرند.

سرویس ظروف پلاستیکی پذیرایی

سرویس پلاستیکی لوازم آشپزخانه

در آشپزخانه از ظروف درب دار برای نگهداری مواد غذایی در یخچال استفاده می شود. از سطل زباله، لگن، پارچ آب، کاسه بزرگ و آبکش برای شستشو، ظروف حبوبات و ادویه جات همگی جزو ظروف پلاستیکی هستند. آشپزخانه از مکان‌ هایی است که بیشترین ظروف پلاستیکی در آن مورد استفاده قرار می گیرد. می‌ توانید برای زیبایی بیشتر یک تم رنگی خاصی را برای تمامی ظروف پلاستیکی خود در نظر بگیرید. دقت داشته باشید که هنگام خرید از آبکش یا کاسه‌ های بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک خریداری نکنید زیرا احتمال استفاده از این وسایل بسیار کم است و جای زیادی را در فضای آشپزخانه اشغال می کنند.

سرویس پلاستیکی وسایل نظافتی

هر قسمتی از خانه از جمله آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق‌ ها، هال و بهارخواب ظروف نظافت جداگانه ای لازم دارند. جارو، خاک انداز، فرچه توالت، فرچه حمام، فرچه ظرفشویی، سطل حمام و دستشویی، رخت آویز از نمونه‌ وسایلی است که برای نظافت به آن ها نیاز خواهید داشت. این دسته از وسایل پلاستیکی به دلیل اینکه کاربرد زیادی در خانه دارند باید از استحکام بالایی برخوردار باشند.

سرویس پلاستیکی در سرویس بهداشتی

در حمام و دستشویی یک ست کامل از وسایل پلاستیکی باید وجود داشته باشد. از جمله ست جای مایع دستشویی، جای مسواک، آیینه، سطل زباله، جارختی، جا حوله ای، قفسه حمام برای نگهداری شامپو و جا صابون و فرچه شستشو می توان اشاره داشت. همچنین در کنار ماشین لباسشویی هم ظروف پلاستیکی زیادی هستند که برای نگهداری مواد شوینده استفاده می شوند. ظروفی برای نگهداری نرم کننده، پودر لباسشویی، مایع لباسشویی‌های مختلف و انواع سبد برای لباس های تمیز، لباس های چرک در حمام از دیگر وسایل پلاستیکی در هر خانه ای می باشند.

سرویس پلاستیکی در سرویس بهداشتی

نکات مهم در خرید سرویس پلاستیکی عروس

در هنگام خرید سرویس پلاستیک، به خصوص اگر تازه عروس و کم تجربه هستید به موارد زیر دقت کنید. تا بتوانید یک خرید ایده آل و به صرفه را تجربه کنید.

۱. اطمینان از کیفیت محصول

در صورتی که قصد ست کردن رنگ وسایل جهیزیه خود را دارید، ابتدا وسایل اصلی و مهم تر مانند یخچال و لباسشویی را بخرید و سپس وسایل دیگری را متناسب با همان رنگ خریداری کنید. قبل از آنکه به فروشگاه بروید، برند و رنگ مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. بهتر است از اطرافیانتان پرس و جو کنید، بودجه خود را در نظر بگیرید، لیست مورد نیازتان را آماده کرده و سپس خرید کنید. با این کار احتمال اشتباه خود را به حداقل می رسانید.

۲. بهترین برند را انتخاب کنید

برندهای شناخته شده که امتحان خود را پس داده اند را انتخاب کنید. هر چه برند انتخابی شما کیفیت بیشتری داشته باشد، مدت زمان بیشتری می‌ توانید از ظرف پلاستیکی استفاده کنید. علاوه بر آن به دلیل تماس مستقیم ظروف پلاستیکی با مواد غذایی، کیفیت این ظروف اهمیت بالایی دارد و به طور مستقیم بر روی سلامت شما تاثیر گذار خواهد بود.

۳. وسایل ضروری را در اولویت خود قرار دهید

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، تمامی وسایل و ظروف پلاستیکی مورد نیازتان را قبل از خرید یادداشت کنید و طبق همان لیست خریداری کنید. اگر قصد خرید به صورت تعداد و به صورت ست را دارید، همگی اقلام آن را بررسی کنید و تعداد ست مناسب را انتخاب کنید. اگر برای بعضی از وسایل مانند طبقه حمام، تخته آشپزخانه یا ظروف حبوبات جنس‌ های دیگر مانند چوبی را ترجیح می‌ دهید آن‌ ها را از لیست خود خارج کنید. تا با توجه به نیازتان خرید خود را تکمیل کنید و یک خرید به صرفه را تجربه کنید.

چرا از فروشگاه هیس ظروف پلاستیکی خریداری کنیم؟

ما در فروشگاه اینترنتی هیس انواع مختلف سرویس پلاستیکی را موجود کرده ایم. در ابعاد و طرح های متنوع که می توانید با هر بودجه مالی و هر سلیقه ای که دارید ظرف مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنید. شما می توانید ظرف پلاستیکی مورد نظر خود را به صورت تک و یا عمده از فروشگاه هیس خریداری نمایید. با خرید عمده از تخفیفات پلکانی فروشگاه هیس نیز بهره مند می شوید. ما تمامی محصولات خود را از کشور چین وارد کرده ایم و به دلیل اینکه خود وارد کننده مستقیم هستیم ارزان تر از همه جاست.

اشتراک گذاری