لیست لوازم تحریر دبیرستان شامل چه مواردی می شود؟
لیست لوازم تحریر دبیرستان شامل چه مواردی می شود؟

لیست لوازم تحریر دبیرستان شامل چه مواردی می‌باشد؟ و بهترین راه برای خرید وسایل مورد نیاز مقطع دبیرستان چیست؟ آیا می‌توان از لوازم تحریر سال‌های گذشته هم استفاده کرد؟ برای شروع سال تحصیلی جدید بهترین پک لوازم تحریر دبیرستان را با ما و در فروشگاه اینترنتی هیس بچینید. خرید لوازم تحریر در هر سنی و در هر موقعیتی که باشید جذاب است. این روزها قیمت تمامی محصولات با توجه به تورم بازار بالاست به همین دلیل ما در فروشگاه اینترنتی هیس تلاش کرده‌ایم اجناس را با کمترین قیمت از کشور چین وارد کنیم و به دست مصرف کننده واقعی برسانیم. در ادامه یک لیست از لوازم تحریر دبیرستانی را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید یک سال تحصیلی جدید و ایده آل را در کنار هیس شروع کنید.

لیست لوازم تحریر دبیرستان شامل چه مواردی است؟

بسیاری از وسایل تحریر در رده‌های سنی مختلف از دبستان تا دبیرستان و حتی دانشگاه یکسان می‌باشد. البته با اندکی تفاوت که در ادامه برای شما با جزئیات این پک لوازم تحریر دبیرستان مورد بررسی قرار می‌دهیم. در صورتی که شما در دوره‌های پیشین به خوبی از لوازم تحریر خود استفاده کرده باشید می‌توانید در دوره دبیرستان هم از آن‌ها استفاده نمایید.

لوازم تحریر مورد نیاز برای دوره دبیرستان

  • روان نویس
  • ماشین حساب
  • منگنه و سوزن منگنه
  • مداد
  • تراش
  • پاک کن
  • مداد رنگی
  • قیچی فانتزی
  • کاتر
  • ماژیک هایلایتر
  • ماژیک رنگ آمیزی
  • کوله پشتی
  • کیف غذا
  • استیک نوت
  • دفتر
  • دفترچه یادداشت
  • جامدادی
  • چراغ مطالعه
  • چسب واشی
  • خودکار
  • اتود و نوک اتود
  • خط کش، گونیا، نقاله، پرگار

لازم به ذکر است این موارد بخش بزرگی از لوازم تحریر مورد نیاز برای دوره دبیرستان می باشد. اما در نهایت خودتان باید تصمیم بگیرید کدام یک از موارد برای شما ضروری تر است تا بتوانید بهترین گزینه را خریداری نمایید.

خرید خودکار یا روان نویس

یکی از اولین و مهم‌ترین گزینه‌های خرید لیست لوازم تحریر دبیرستان خودکار و روان نویس می‌باشد. برخی ترجیح می‌دهند از خودکار و روان نویس فانتزی استفاده کنند اما برخی تمایل به استفاده از لوازم تحریر ساده‌تر دارند. در هنگام خرید توجه داشته باشید که خودکار از جوهر مناسبی برخوردار باشد تا مانع از جوهر ریزی شود. بهتر است چند رنگ خودکار داشته باشید؛ اما اصلی‌ترین رنگ‌های خودکار یعنی آبی، مشکی، قرمز را حتما جزو وسایل تحریر دبیرستان خود داشته باشید. در صورتی که جوهر خودکار و یا روان نویس شما خشک شده است پیشنهاد می‌کنم مقاله استفاده از خودکار خشک شده را مطالعه نمایید. در هنگام خرید به سایز نوک خودکار دقت داشته باشید تا سایز مناسبی را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که می‌خواهید متنی که می‌نویسید نازک یا ضخیم باشد.

لیست لوازم تحریر دوره دبیرستان

مداد و مداد تراش

مداد و مداد تراش دو عضو جدا نشدنی و دو دوست همراه هستند. در صورتی که از مداد استفاده می‌کنید پس باید از تراش برای تیز کردن مغزی مداد هم استفاده کنید. مدادها در مدل‌ها و کیفیت‌های متنوع در فروشگاه هیس موجود است که می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای خرید کنار گذاشته اید بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود خریداری نمایید. تراش نیز مانند مداد به صورت فانتزی و ساده موجود است که از کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار می‌باشد. ما در فروشگاه اینترنتی هیس تنوع محصولات خود را بالا برده ایم بنابراین با هر سلیقه و هر وضعیت مالی که داشته باشید دست خالی از هیس بیرون نمی‌روید.

پاک کن و غلط گیر

از دیگر وسایل مورد نیاز مدرسه دبیرستان می‌توان به پاک کن و غلط گیر اشاره داشت. این وسایل تحریر از این جهت اهمیت دارند که شما بتوانید اشتباهات خود را پاک کنید. همانطور که می‌دانید پاک کن و غلط گیر هر دو لازم هستند. این روزها غلط گیرهای نواری به راحتی جای غلط گیرهای مایع را گرفته اند و افراد تمایل بیشتری به استفاده از غلط گیر نواری از خود نشان می‌دهند. انواع مدل‌های متنوع غلط گیر و پاک کن را در فروشگاه اینترنتی هیس مشاهده و با بهترین قیمت خریداری نمایید.

ماژیک هایلایت و ماژیک رنگ آمیزی

ماژیک‌ها را حتما در لیست خرید لوازم تحریر دبیرستان قرار دهید. با استفاده ماژیک هایلایت است که می‌توانید نکات مهم درسی را علامت گذاری کنید. ماژیک‌های هایلیت با رنگ‌ها شاد و جذابی که دارند زمانی که بر روی نوشته‌های مشکی خودنمایی می‌کنند توجه شما را در هنگام خواندن به خود جذب می‌کنند. پس به راحتی می‌توانید نکات مهم درسی را با ماژیک هایلایت علامت گذاری کنید. در نظر داشته باشید این وسایل تحریر به هیچ عنوان به جنسیت فرد مصرف کننده ارتباطی ندارد و کاملا سلیقه ای است. اما حتما چند رنگ ماژیک هایلایت را در لیست لوازم تحریر خود داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید نکات را دسته بندی کنید.

اتود و نوک مداد فشاری

در صورتی که از مداد و مداد تراش استفاده نمی‌کنید بنابراین باید از اتودها استفاده کنید. نمی‌توانید با خودکار درون کتاب بنویسید و بسیاری از موارد را که در جزوه می‌نویسید باید با استفاده از اتود مداد فشاری بنویسید. به خصوص مواردی که ممکن است در هنگام نوشتن اشتباه کنید بهتر است از اتود استفاده کنید. استفاده از مداد مشکلاتی مانند تراش کردن مداوم و زود تمام شدن را با خود در پی دارد. به همین دلیل باید از مداد فشاری یا همان اتود استفاده کنید؛ با کمک اتود دیگر از تراش کردن مداوم راحت می‌شوید و با تعویض نوک مداد کار تمام است و شما بارها و بارها از آن استفاده می‌کنید. اتودها در سایز بندی‌های متنوعی موجود هستند که باید با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارید از میان 0.2 تا 0.9 یکی را انتخاب کنید.

تهیه لیست لوازم تحریر دبیرستان چه مزیتی دارد؟

خط کش، گونیا و نقاله

در سنین پایین تر و سال‌های اول تحصیل نیاز به لوازم رسم مثل خط کش، گونیا و نقاله نخواهید داشت؛ اما این لوازم را باید در لیست لوازم تحریر دبیرستان خود باید داشته باشید. برای دروسی مانند ریاضی، فیزیک، مهندسی و … نیاز به ابزارهای رسم مانند خطکش، گونیا و نقاله خواهید داشت. ما در فروشگاه هیس برایتان ست‌های با کیفیت خط کش را موجود کرده ایم تا بتوانید با یک خرید یک ست کامل را برای خود داشته باشید. ضمن اینکه این ست‌ها قیمتی بسیار مقرون به صرفه ای دارند.

دفتر، دفترچه یادداشت و کلاستر

از دیگر لوازمی که باید در پک لوازم تحریر دبیرستان خود داشته باشید می‌توانیم به دفتر، دفترچه یادداشت و همچنین کلاستر اشاره کنیم. با توجه به اینکه چه دروسی را باید بخوانید و با توجه به نظر معلم خود باید دفتر تهیه کنید. استفاده از کلاستر هم می‌تواند مفید باشد و با خرید برگه کلاستر می‌توانید چند جزوه خود را یکجا در کنار هم داشته باشید. انواع متنوع دفتر و دفترچه یادداشت را می‌توانید در سایت فروشگاهی هیس مشاهده نمایید و با توجه به نیازتان خریداری کنید.

ماشین حساب

از دیگر ابزار تحریر که برای دوره دبیرستان لازم است ماشین حساب می‌باشد. ماشین حساب‌ها در مدل‌های شیک و جذاب در فروشگاه هیس موجود است. بهتر است ماشین حسابی را انتخاب کنید که سایز کوچکی داشته باشد و در جامدادی تان جا شود. انواع ماشین حساب‌های فانتزی و کیوت را می‌توانید از فروشگاه هیس خریداری نمایید. استفاده از ماشین حساب برای سنین پایین هم استفاده می‌شود. به عنوان مثال از کلاس سوم ابتدایی نیز از ماشین حساب استفاده می‌شود.

تهیه لیست لوازم تحریر دبیرستان چه مزیتی دارد؟

با داشتن یک لیست کامل و مفید می‌توانید خرید خود را اولویت بندی کنید و با توجه به بودجه و نیازتان خرید خود را تکمیل می‌کنید. با خرید از فروشگاه اینترنتی هیس قدرت انتخاب بیشتری دارید و می‌توانید از چند فروشگاه به صورت همزمان دیدن کنید و از میان بهترین‌ها بهترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. ضمن اینکه با در دست داشتن یک لیست کامل و جامع دیگر چیزی از قلم نمی‌افتد. همچنین می‌توانید خرید خود را با توجه به بودجه‌ای که دارید اولویت بندی کنید.