لوازم تحریر دانشجویی شامل چه مواردی می شود؟
لوازم تحریر دانشجویی شامل چه مواردی می شود؟

لوازم تحریر دانشجویی در هر سنی و در هر شرایطی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در مقاله‌های پیشین شما را در انتخاب و خرید وسایل تحریر دبستان و لوازم تحریر دبیرستان راهنمایی کردیم حالا نوبت شما دانشجویان عزیز است. برای ورود به دانشگاه و شروع ترم تحصیلی جدید باید یک لیست لوازم مورد نیاز برای رفتن به دانشگاه داشته باشید. ما این لیست را با نام لیست لوازم تحریر دانشجویی به شما معرفی می‌کنیم. با در دست داشتن این لیست می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را یکباره از فروشگاه خریداری نمایید. پس با ما باشید تا لیست لوازم تحریر دانشجویی را با هم کامل کنید.

مهمترین وسایل تحریر دانشجویی کدامند؟

محصولات تحریر تنوع بسیار بالایی دارند. در صورتی که بخواهید وارد دنیای تحریر شوید با یک سری محصولات تمام نشدنی برای خرید روبرو می‌شوید. اما ما برای اینکه یک خرید به صرفه و کامل داشته باشید و در وقت خود صرفه جویی کنید لیست لوازم تحریر دانشجویی را برای شما آماده کرده‌ایم. با کمک این لیست ابتدا لوازم ضروری را خریداری می‌کنید بعد از آن بقیه وسایل تحریر غیر ضروری را نیز می‌توانید بخرید.

مهم ترین وسایل تحریر دانشجویی کدامند؟

خودکار یا روان نویس

اولین و مهم‌ترین گزینه خرید لوازم تحریر دانشجویی، خرید خودکار و روان نویس است. برخی از دانشجویان تمایل دارند از خودکار و یا روان نویس‌های فانتزی با طرح‌های کیوت استفاده کنند. اما در مقابل برخی نیز خرید وسایل تحریر ساده را ترجیح می‌دهند. باید در نظر داشته باشید خودکار و یا روان نویسی که استفاده می‌کنید باید از جوهر مناسبی برخوردار باشد تا در هنگام استفاده به مشکلی بر نخورید. برخی از روان نویس‌ها هستند که دو طرفه هستند و هم رنگ آبی و هم رنگ مشکی را دارا هستند. کار کردن با این مدل روان نویس راحت‌تر می‌باشد.

مداد یا اتود

از دیگر لوازمی که برای شروع ترم جدید دانشگاه الزامی است مداد و یا اتود است. انتخاب مداد و یا اتود با توجه به راحتی شما می‌باشد. برخی در هنگام نوشتن با مداد راحت هستند و برخی نیز ترجیح می‌دهند در هنگام استفاده از اتود استفاده کنند. در نظر داشته باشید در صورتی که مداد معمولی خریداری می‌کنید حتما در کنار آن مداد تراش را هم در لیست خرید خود داشته باشید. در صورتی که از مداد نوکی یا اتود استفاده می‌کنید حتما نوک مداد متناسب با آن را خریداری نمایید. کیفیت مداد نوکی و نوک مداد هر دو به یک اندازه اهمیت دارد.

مداد تراش و پاک کن

از دیگر لوازم تحریر که برای دوران جذاب دانشجویی لازم است تراش و پاک کن است. در صورتی که از مدادهای معمولی استفاده می‌کنید پس باید یار جدانشدنی آن یعنی تراش را هم خریداری نمایید. در صورتی که هر یک از وسایل تحریر، مداد و یا اتود را خریداری کردید پس باید پاک کن را هم در لیست خرید خود داشته باشید. اتودهای دانشجویی جذاب و خوش قیمت در فروشگاه اینترنتی هیس موجود می‌باشد که می‌توانید با چند کلیک ساده آن را به لیست خرید خود اضافه کنید و درب منزل تحویل بگیرید. اتود دانشجویی با طرح ساده و شیکی که دارد بسیار باکیفیت و فلزی می‌باشد.

مهم ترین وسایل تحریر دانشجویی کدامند؟

غلط گیر نواری

از دیگر موارد لوازم تحریر دانشجویی می‌توان به غلط گیر نواری نیز اشاره داشت. در صورتی که در کتاب و یا جزوه خود از خودکار برای نوشتن استفاده می‌کنید پس باید از غلط گیر نواری استفاده نمایید. در گذشته از غلط گیرهای لاکی و مایع استفاده می‌شد اما امروزه با پیشرفت علم و نیاز کاربران غلط گیرهای نواری وارد بازار شده‌اند که به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. از مهم‌ترین مزایای این غلط گیر می‌توان به سرعت خشک شدن بالای آن اشاره داشت.

جامدادی

یکی دیگر از لوازم تحریر دانشجویی که برای یک دانشجو لازم و ضروری است استفاده از جامدادی است. جامدادی‌ها نیز در ابعاد و مدل‌های متنوعی در بازار موجود هستند. به شما توصیه می‌کنیم نوع جامدادی که انتخاب می‌کنید شیک و ساده باشد. بهتر است از جامدادی‌های فانتزی و عروسکی در دانشگاه استفاده نکنید! البته این نظر و تجربه منه باز هم اگر اصرار به استفاده از جامدادی فانتزی دارید سلیقه شخصی شماست و می‌توانید آن را به لیست خود اضافه کنید. به طور کلی دو مدل جامدادی داریم یکی جامدادی‌های زیپ دار که مناسب کیف می‌باشد و دیگری جامدادی‌های رومیزی که برای نظم دادن به میز تحریر مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر دو مدل جامدادی را می‌توانید در فروشگاه هیس با قیمت و کیفیت مناسب خریداری نمایید.

کوله پشتی یا کلاستر

دانشجویان در میان انتخاب و خرید کوله پشتی و یا کلاستر دچار سردرگمی می‌شوند. برخی از دانشجویان برای راحتی از یک کلاستر استفاده می‌کنند. در صوتی که در یک روز تنها یک کلاس دارید پس خرید و استفاده از کلاستر به شما توصیه می‌شود. اما در صورتی که چند کلاس در یک روز دارید پس بی شک خرید کوله پشتی دانشجویی به شما توصیه می‌شود. در صورتی که می‌خواهید در طول روز از لپ تاپ استفاده کنید پس بهتر است از کیف‌های کوله پشتی استفاده کنید که دارای محفظه لپ تاپ باشد. در نظر داشته باشید از کوله پشتی‌هایی استفاده کنید که در هنگام استفاده احساس راحتی داشته باشید.

کوله پشتی یا کلاستر

دفتر یا دفترچه یادداشت

استفاده از دفتر در هر مقطع تحصیلی که باشید لازم و ضروری است. اما معمولا در دوره دانشجویی همه از تلفن همراه استفاده می‌کنند بنابراین می‌توانند از موبایل خود به عنوان دفترچه یادداشت استفاده کنند. بنابراین خرید دفترچه یادداشت جزو لوازم ضروری تحریر برای دانشجویان نمی‌باشد.

خرید لوازم تحریر دانشجویی از فروشگاه اینترنتی هیس

این روزها تقریبا همه افراد تمایل به خرید آنلاین دارند. زیرا هم ارزان تر است و هم شما قدرت انتخاب و مقایسه بیشتری دارید. فروشگاه هیس که وارد کننده مستقیم محصولات از کشور چین می‌باشد توانسته است با حذف تمامی واسطه‌ها قیمت محصولات خود را به پایین ترین حد ممکن برساند. ما در فروشگاه هیس گارانتی قیمتی داریم یعنی به شما قول می‌دهیم که محصولات خود را با پایین ترین قیمت ممکن به شما ارائه می‌دهیم. بنابراین در فروشگاه هیس به راحتی بچرخید و محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید. لوازم تحریر دانشجویی خود را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

ضمن اینکه ما در فروشگاه هیس علاوه بر فروش تک برای فروشگاه‌های بزرگ لوازم تحریر نیز سورپرایز داریم. خریداران عمده می‌توانند با خریدهای رگلامی و تعداد بالا از تخفیف‌های شگفت انگیز فروشگاه آنلاین هیس بهره مند شوید. ما همیشه بهترین و با کیفیت‌ترین‌ها را برای شما با قیمتی بسیار مقرون به صرفه موجود کرده‌ایم.