مهمترین وسایل آشپزخانه که باید خریداری شود
مهمترین وسایل آشپزخانه که باید خریداری شود

اولین محصولی که برای هر خانه ای لازم است خرید لوازم آشپزخانه است. برای انتخاب و خرید بهترین و شیک ترین لوازم آشپزخانه قبل از هر چیز باید مهمترین و اصلی ترین محصولات آشپزخانه را بشناسید. با داشتن لیست خرید وسایل آشپزخانه می توانید لوازم مورد نیاز خود را به ترتیب اولویت و کاربردی بودن آن خریداری نمایید. در ادامه شما را با مهمترین وسایل آشپزخانه که بهتر است در لیست خرید خود داشته باشید بیشتر آشنا کنیم.

لیست وسایل آشپزخانه

با در دست داشتن یک لیست کامل از لوازم آشپزخانه می توانید خرید خود را با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید اولویت بندی کنید. با این کار محصولات ضروری تر را به ترتیب اولویت خریداری می کنید.

خرید اسکاچ

اولین گزینه خرید برای آشپزخانه، اسکاچ است. اسکاچ ها انواع مختلفی دارند به عنوان مثال برای شستشوی ظروف چینی طرح دار باید از اسکاچ های نرم و ابری استفاده کنید. اما در مقابل برای شستشوی ظروف روحی یا رویی حتما از اسکاچ های سیم دار و زبر استفاده نمایید. در صورتی که از اسکاچ زبر برای ظروف تفلون و یا ظروف چینی استفاده نمایید قطعا موجب آسیب رسیدن به ظروفتان می شود. پس حتما اسکاچ مناسب را خریداری نمایید تا از ضررهای جبران ناپذیر به ظروف گران قیمت تان جلوگیری شود.

خرید اسکاچ

خرید پیش بند

از دیگر لوازم آشپزخانه می توان به پیش بند نیز اشاره داشت. پیش بند را باید به گونه ای انتخاب کنید که مانع از کثیف شدن لباس شما هنگام شستشو شود. بهتر از پیش بندهای دو لایه که یک لایه آن ها پلاستیکی است استفاده کنید. به یاد داشته باشید پیش بندها سایز و جنس متفاوتی دارند که بر همین اساس قیمت گذاری می شوند.

خرید پیش بند

خرید جای روغن

روغن در پخت و پر ما ایرانیان جایگاه اصلی را به خود اختصاص داده است. باز و بسته کردن درب روغن وسط آشپزی کار دشواری است از همین رو باید از جای روغن مناسب استفاده نمایید. جا روغنی در سایز و جنس های متفاوتی موجود است. با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفت بهترین گزینه را از فروشگاه اینترنتی هیس خریداری نمایید.

خرید جای روغن

خرید قاشق چنگال

اصلی ترین ابزار برای صرف غذا خرید قاشق و چنگال می باشد. قاشق چنگال ها دارای جنس مختلفی هستند به عنوان مثال، جنس فلزی، مسی، پلاستیک، یکبار مصرف و … شما می توانید با توجه به نیازتان بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. بهتر است برای کودکان از قاشق چنگال پلاستیکی درجه یک استفاده کنید. زیرا ممکن است در حین خوردن غذا به خود آسیب بزنند.

خرید قاشق چنگال

خرید جای قاشق چنگال

بعد از خرید قاشق چنگال نوبت به جای قاشق چنگال می رسد. قطعا مرتب بودن آشپزخانه برای هر شخصی که در خانه زندگی می کند مهم می باشد. اولین گزینه ای که برای نظم دهی لازم است خرید و استفاده از جای قاشق چنگال می باشد. معمولا این محصول به صورت دو جایگاهی موجود است. یک جا برای قاشق و یک جا برای چنگال! اما برخی موارد هم موجود است که علاوه بر جا قاشق چنگالی جای مناسب برای چاقو و قاشق چای خوری و … هم تعبیه شده است. با توجه به نیازتان و حجم قاشق چنگال خود بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید.

خرید ظروف پلاستیکی

برای نظم دهی به یخچال و فریزر و نگهداری از مواد غذایی باید از ظروف پلاستیکی مناسب استفاده نمایید. ظروف پلاستیکی در ابعاد و سایز های مختلفی موجود می باشد که بهتر است از چند سایز متفاوت این ظروف استفاده نمایید. برخی از ظروف دارای درب هستند که مانع از ورود حشرات به داخل ظرف می شود اما برخی ظروف درب ندارند و بیشتر برای استفاده در فضای باز استفاده می شود.

خرید ظروف پلاستیکی

خرید غذا ساز

این روزها همه تلاش ها بر پایه این است که روند درست کردن غذا راحت تر شود و تایم کمتری از شما بگیرد. خرید غذا ساز تا حد زیادی به شما در درست کردن غذا کمک می کند تا شما از برش های یکدست و راحتی در روند آشپزی بهره مند شوید.

خرید غذا ساز

خرید وسایل آشپزخانه از هیس

تا به اینجا شما را با لیست لوازم کوچک و دم دستی آشپزخانه آشنا کردیم. قطعا لوازم مورد نیاز آشپزخانه خیلی بیشتر و پیچیده تر از این لیست می باشد. ما نیز به صورت روزانه این لیست را برایتان بروز می کنیم. خوشحال می شویم که نظر و تجربه خودتان را با ما در میان گذارید.

ما در فروشگاه هیس تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم از کشور چین وارد می کنیم و با حذف تمامی واسطه ها تمامی اجناس را ارزان تر از همه جا ارائه می دهیم. با مقایسه قیمت محصولات با سایر فروشگاه ها خودتان متوجه قیمت محصولات خواهید شد. ضمن اینکه شما می توانید خرید خود را به صورت عمده انجام دهید. با خرید عمده از فروشگاه اینترنتی هیس می توانید از تخفیف های پلکانی فروشگاه هیس نیز بهره مند شوید. ما در هیس بهترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم.